Per pastaruosius kelis dešimtmečius visiškai pasikeitė mūsų požiūris į reklamas, joms skiriamas dėmesys ir jų vertinimas. Šiandieninės reklamos visoje jų gausoje tiesiog plaukte praplaukia pro mūsų akis ir ausis, neatkreipdamos mūsų dėmesio, neįstrigdamos mūsų atmintyje. Tuo metu kai kurias prieš dešimtmetį kurtas reklamas šiandien mintinai pakartotume tiek mes, tiek mūsų tėvai.
Pavyzdžiui, vienas populiariausių ir sėkmingiausių visų laikų lietuviškų serialų „Giminės“ 1993 m. greitai užkariavo televizijos žiūrovų širdis. Net ir serialui pasibaigus, serialo aktoriai keitė žiūrovų gyvenimus, formavo jų įpročius, kartu sprendė kasdienes problemas. Mūsų tėvai užaugo kartu su šio legendinio serialo herojais. Kartu su serialo populiarumu augo ir to meto reklamų skaičius, trukmė, išradingumas. Tikriausiai ne vienas atsimename serialo metu rodytą „Utenos mėsos“ virtų „Giminių“ dešrelių reklamą.
Tam, kad šiandien mes kažką pastebėtume, reklaminė kampanija turi ypatingai išsiskirti savo turiniu ar emociniu pririšimu iš visų kitų reklamų. O prieš dešimtmetį buvo kitaip, ne vienas esame užaugę girdėdami tam tikrų gaminių reklamas, kurių frazes ar melodijas nesunkiai galėtume pakartoti ir šiandien. Būtent to meto sėkmingi rinkodaros sprendimai veikia ir šiandien.
Kovo viduryje Lietuvos prekybos įmonių asociacija (LPĮA) paskelbė populiariausias praėjusių metų gamintojų prekes. Mėsos gaminių segmente populiariausiomis šiemet išrinktos UAB „Biovela“ gaminamos virtos „Giminių dešrelės“. 2002 m. šios dešrelės pelnė „Lietuvos metų gaminio“ medalį.
„Kiekvienas įvertinimas mums yra itin svarbus, motyvuoja ir tik patvirtina, kad investicija į gaminių kokybę – amžina, – pastebi „Biovela Group“ atstovas. – Šio gaminio pavadinimą tikrai įkvėpė tuo metu rodytas serialas „Giminės“. Priimtas rinkodaros sprendimas lėmė, kad virtos „Giminių“ dešrelės ir šiandien yra daugiausiai įmonių grupėje parduodamos dešrelės.
Kartu su serialu išpopuliarėjusios dešrelės šiandien yra vienos populiariausių mūsų šalyje. Jų pardavimai kasmet auga. 2012 metais virtų „Giminių“ dešrelių mūsų tautiečiai nupirko 318 tūkst. kg, 2013 metais – 525 tūkst. kg, 2014 m. – 714 tūkst. kg. Planuojama, kad šiais metais virtų „Giminių“ dešrelių pardavimai galėtų priartėti prie 1 t.
„Biovela Group“ vienija „Biovela“, „Utenos mėsa“, „Tauragės maistas“ ir kt. prekės ženklus. Metinė įmonių grupės apyvarta siekia per 118 milijonų eurų, gamybos apimtys – 47 000 tonų mėsos ir jos gaminių per metus. Iki 55 proc. savo produkcijos eksportuojama į užsienio šalis. Įmonių grupėje dirba virš 1 600 specialistų.
https://www.youtube.com/watch?v=b7aqeqAW7iQ https://www.youtube.com/watch?v=aV1pQW4vfy4 https://www.youtube.com/watch?v=qDz8FF9K--Y https://www.youtube.com/watch?v=BBZEkWP_h0A