Lietuviški greitai paruošiami makaronai pelnė SIAL inovacijų prizą

AB „Kauno Grūdai“ sukurti ir gaminami nuosavo prekinio ženklo greitai paruošiamų makaronų linija „City Taste“ šių metų tarptautinėje maisto pramonės ir gėrimų parodoje „SIAL 2014“ pelnė „SIAL Innovation Selection 2014“ įvertinimą. Tai pirmasis tokio lygio apdovanojimas kompanijos istorijoje, kuris atiteko Lietuvoje gaminamiems greitai paruošiamiems makaronams, nes pastarieji perteikia skonio asociacijas su miestais iš  viso pasaulio.

„Super premium“ klasės greitai paruošiami makaronai „City Taste“ gaminami AB „Kauno Grūdai“ greitai paruošiamų makaronų fabrike, kuris įsikūręs Kėdainiuose ir veikia nuo 2011 m. Tai vienintelė greitai paruošiamų makaronų gamykla Pabaltijo valstybėse. „SIAL“ prizą pelniusi „Kauno Grūdų“ greitai paruošiamų makaronų linija „City Taste“ sukurta, kad perteiktų skonio asociaciją su miestu. Ši linija gaminama iš aukščiausios kokybės ingredientų, atspindi žymiausius pasaulio miestus, tradicinius tų miestų skonius, grąžina vartotojui buvimo tame mieste jausmą ir prisiminimus. Šie išskirtinumai, aukšta produkto kokybė bei pačios kategorijos didėjantis populiarumas visame pasaulyje ir nulėmė „SIAL Innovation Selection 2014“ įvertinimą.
Šiuo metu sukurti 9 skonių „City Taste“ greitai paruošiamų makaronų linija: jautienos didkepsnio iš Buenos Airių, juodųjų ikrų iš Maskvos, kanapių iš Amsterdamo, kebabo iš Stambulo, traškios vištienos iš Niujorko, tzatziki iš Atėnų, vasabi iš Tokijo ir pica su saliami iš Romos. Produktas gaminamas tik puodeliuose.
„Greitai paruošiamų makaronų verslas šiuo metu vienas iš sparčiausiai augančių įmonių grupės „KG Group“ verslų portfelyje. Šio verslo pardavimo pajamos I-ąjį šių metų pusmetį išaugo 77 proc. o eksportas lyginant praėjusių metų I pusm. išaugo 95 proc. Pagrindinės priežastys, nulėmusios tokį ženklų šių produktų eksporto didėjimą – kontraktų sudarymas su stambiais tarptautiniais klientais, tokiais kaip Skandinavų „Coop trading“, Prancūzų „Serebis“ ir pan. Tai kelerių metų pardavėjų darbo rezultatas. Augimą lėmė produktų, su nuosavais prekiniais ženklais, pardavimų augimas eksporto šalyse. Šiuo metu greitai paruošiami makaronai „Sun Yan“ parduodami 8 šalyse, „Justinn“ – 6. Mūsų sukurtus prekinius ženklus galima išvysti Skandinavijos, Vakarų bei Vidurio Europos šalių didžiuosiuose prekybos tinkluose. Vis daugiau pirkėjų iš skirtingų šalių atranda šį Lietuvoje sukurtą produktą, o mūsų planuose – šių produktų pardavimų plėtra net ir Azijos šalių rinkose“, – sakė įmonių grupės vadovas Tautvydas Barštys pridurdamas, kad tikisi, jog šis apdovanojimas nuosaviems prekiniams ženklams padės kelią skintis tarptautinėse rinkose daug lengviau.
Įmonių grupė „KG Group“ šiais metais penkiasdešimtojoje „SIAL 2014“ parodoje savo stenduose pristato ne tik visą paletę savo sukurtų greitai paruošiamų makaronų prekinių ženklų, tokių kaip „Justinn“, „Sun Yan“, „City Taste“, „Dorea Nature“, bet ir miltus „Flourina“, specializuotus miltus ir miltinius mišinius, džiūvėsėlius „Flourina. Taip pat šiais metais sukurtas greitai paruošiamas avižines košes „Activus“,kurios turi didelį potencialą ir tikimasi parodos metu sulauks potencialių užsienio distributorių dėmesio.“.
Įmonių grupė „KG Group“ šių metų „SIAL“ parodoje dalyvauja turėdama 2 stendus. Antrąjame bus pristatomi vištienos gaminiai: kepsniai, kepsneliai, šniceliai, marinuotos vištienos gaminiai „Pasaulio virtuvės“ ir „Premium“, įvairių skonių dešros, dešrelės ir kumpiai. Vienas didžiausių Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynų pristatomų išskirtinumų – švieži gilesnio vištienos skerdenos apdorojimo produktai (peteliai, tulpės, filė be gyslos ir kt.), kuriuos į bet kurią Europos šalį galima pristatyti vos per keliolika valandų (pavyzdžiui, į Suomiją šviežia vištiena pristatoma per 16 val., o į Prancūziją ar Ispaniją per 48 val.).
Šiais metais „SIAL 2014“ parodoje, kuri vyks Paryžiuje, tikimasi sulaukti 6300 dalyvių iš 200 šalių, kurie pristatys 1700 novatoriškus produktus. Numatoma, kad parodą per penkias dienas aplankys 150 000 lankytojų.

AB „Kauno Grūdai“