Lietuviškiems mineraliniams vandenims – tarptautinis įvertinimas ir pirmas užsakymas į P. Korėją

Įmonė „Birštono mineraliniai vandenys“ lapkričio mėnesį dalyvavo keturiose tarptautinėse parodose, kuriose pristatė pagrindinius savo prekinius ženklus – „Vytautas“, „Birutė“ ir „Akvilė“. Pastarasis, atnaujintas mineralinis vanduo sulaukė įvertinimo tarptautinėje parodoje Sankt Peterburge („PeterFood“), o žinomiausias lietuviškas mineralinis vanduo „Vytautas“ pirmą kartą bus eksportuotas į P. Korėją.

Natūralių mineralinių vandenų trio buvo pristatytas parodose Kazachstane („WorldFood“), Seule („Korea Food Expo“), Minske („Belexpo“) ir Sankt Peterburge („PeterFood“).

Sankt Peterburge – įvertinimas „Akvilei“ „Parodos „PeterFood“ pagrindinė tema buvo tiekėjų ir prekybos tinklų santykiai, vyko įvairios diskusijos bei forumai. Buvo galima išgirsti patarimų kaip skatinti bendradarbiavimą, tarpusavio supratimą, kaip reaguoti į nuolat kintančią situaciją rinkoje“, – pabrėžė „Birštono mineraliniai vandenys“ komercijos direktorius Robertas Šnaras.

Maisto pramonės parodos „PeterFood“ organizatoriai surengė dviejų dienų trukmės sesijas, į kurias buvo pakviesti beveik visų didžiųjų Rusijos prekybos tinklų – „Magnit“, „Okey“, „Lenta“, „Metro“, „X5 Retail group“ ir kt. – atstovai. „Pastarieji bei organizatoriai sudarė komisiją, kuri iš dalyvių pateiktos produkcijos, rinko labiausiai patikusius prekinius ženklus. Gėrimų kategorijoje geriausiu buvo pripažintas lietuviškas natūralus mineralinis vanduo „Akvilė“. Buvo vertinama pakuočių dizainas, išskirtinumas ir kokybė, todėl šis įvertinimas reiškia, kad sėkmingai atnaujinome „Akvilės“ prekinį ženklą ir tikimės sėkmingai bendradarbiauti su prekybos tinklais“, – pažymėjo „Birštono mineraliniai vandenys“ atstovas.

R. Šnaro teigimu, „Akvilė“ pasižymi ypatingu vandens švarumu, šarmingumu, šis mineralinis – tinkamas net kūdikių maisto ruošimui, o taip pat nauju bei patogiu butelio dizainu, į tai ypač atkreipė dėmesį prekybos tinklų atstovai. Parodoje „PeterFood“ aktyviai dalyvavo ne tik vietinės įmonės, bet ir gamintojai iš Rytų ir Vidurio Europos bei kitų šalių.

Pirma „Vytauto“ siunta į P. Korėją

Dar vienoje parodoje – „Korea Food Expo“ – lapkričio viduryje vykusioje Seule, korėjiečiams buvo pristatyti natūralių mineralinių vandenų skoniai ir šių produktų savybės. „Vytauto“ skonis vietos gyventojams buvo gan neįprastas, tačiau parodos metu gavome ir pirmą užsakymą – tai bus pirmasis lietuviško mineralinio vandens eksportas į P. Korėją“, – sakė R. Šnaras.

Jo teigimu, dalyvavimas ir savo produkcijos pristatymas tarptautinėse parodos yra labai naudingas. „Sulaukėme didelio susidomėjimo savo produkcija bei Lietuva kaip šalimi, užmezgėme nemažai naujų ir naudingų kontaktų, praversiančių ateityje“, – apibendrino natūraliais mineraliniais vandenimis prekiaujančios įmonės atstovas. Mėnesio pabaigoje „Birštono mineraliniai vandenys“ lietuviškus prekės
ženklus pristatys dar vienoje maisto pramonės parodoje „Sial Middle East 2014“ Abu Dabyje (JAE). Parodose įmonė dalyvauja savo ir Europos Sąjungos fondų lėšomis.

Bendrovė „Birštono mineraliniai vandenys“ yra Lietuvos mineralinio vandens rinkos lyderė, turinti beveik 20 proc. visos rinkos pagal vertę. Natūralus mineralinis vanduo „Vytautas“ sudaro daugiau nei pusę viso bendrovės išpilstomo vandens. Šiuo metu bendrovės produkcija eksportuojama jau į 16 šalių, tarp kurių yra tokios šalys kaip Kinija, Jemenas, JAV, Ukraina, Egiptas, Belgija ir kt.

Komercijos direktorius
Robertas Šnaras
Mob. 869833244