Tuo tarpu pardavimų pajamos mažėjo 0,9 proc. iki 27,38 mlrd. eurų, o nuosmukį bendrovė paaiškino valiutų kursų pokyčiais, pasitraukimu iš Rusijos rinkos bei dviejų prekių ženklų JAV pardavimu.
Tuo tarpu suderinamos pajamos didėjo 4,3 procentais.
Suderinamos įplaukos Europoje augo 2 proc. iki 9,57 mlrd. eurų, Kinijoje, Šiaurės Azijoje ir Okeanijoje – 5,7 proc. iki 3,69 mlrd. eurų, Lotynų Amerikoje – 8,4 proc. iki 3,03 mlrd. eurų, tuo tarpu Šiaurės Amerikoje – menko 4,5 proc. iki 6,58 mlrd. eurų, o kitur pasaulyje – ūgtelėjo 10,9 proc. iki 4,51 mlrd. eurų.
Palyginamosios pieno produktų ir augalinės kilmės produkcijos pardavimų pajamos mažėjo 6 proc. iki 13,46 mlrd. eurų, specializuotų maisto produktų – didėjo 5,1 proc. iki 8,94 mlrd. eurų, geriamojo vandens – augo 3,8 proc. iki 4,98 mlrd. eurų.
Šiemet bendrovė tikisi palyginamąsias pajamas padidinti 3-5 procentais.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama