Pernai dar nematytas projektas sulaukė kandidatų antplūdžio – per mažiau nei du mėnesius gauta beveik 1200 anketų, iš kurių buvo atrinkta 10 klientų valdybos narių. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, pirmoji kadencija tapo dar viena tinklo sėkmės istorija, todėl net nedvejojant tokia galimybė pirkėjams suteikiama dar kartą.
„Per pirmuosius „Iki“ klientų valdybos metus įsitikinome, kad nuoseklus pirkėjų įtraukimas priimant sprendimus sukuria išskirtinę pridėtinę vertę. Patobulinta lojalumo programa, lengvesnis apsipirkimas kiekvieną dieną, nauji produktai lentynose – tai konkretūs nuveikti „Iki“ darbai, kilę iš realių pirkėjų poreikių. Kasdien matome, kaip šie sprendimai pagerina gyventojų patirtį parduotuvėje, tad kviečiame dar daugiau žmonių tapti šių pokyčių dalimi. Esame vieni rinkos lyderių ne tik dėl to, ką darome, bet ir dėl to, kaip tai darome – būdami arčiau savo pirkėjų ir duodami jiems kanalą atvirai išsakyti savo nuomonę“, – sako N. Kvietkauskaitė.
„Iki“ klientų valdyba – tai 10 atrinktų „Iki“ pirkėjų grupė, kuri teikia atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus bei paslaugas. Siekis – visiems drauge tobulėti. „Iki“ klientų valdybos narių nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.
„Mums reikalingi žmonės, kurie nebijo pasakyti, ką mano. Nesiekiame suburti gerbėjų klubo – ieškome pirkėjų, kurie pastebėdami ir tai, kas patinka, ir tai, ką reikėtų keisti, atvirai dalintųsi savo patirtimi. Pirmoji „Iki“ klientų valdyba jau įrodė, kad drąsios pastabos ir atviros diskusijos atneša geriausius rezultatus“, – pabrėžia Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė.
„Iki“ klientų valdyba ne dažniau nei kas antrą mėnesį renkasi į gyvus susitikimus. Jų metu susipažįsta su „Iki“ darbais bei projektais ir teikia atsiliepimus apie juos arba siūlo kitus sprendimus, kurie užtikrintų geriausias apsipirkimo sąlygas.
Už dalyvavimą „Iki“ klientų valdybos veikloje jos nariai gauna papildomų naudų – „Iki“ dovanų kortelę net iki 200 Eur sumai už kiekvieną dalyvautą susitikimą.
Pirmoji „Iki“ klientų valdyba jau tapo įkvėpimu reikšmingiems pokyčiams, dėl kurių apsipirkti ir sutaupyti tapo dar patogiau, lengviau ir sklandžiau. „Visi šie pokyčiai tik patvirtina – kasdienė bet kurio pirkėjo patirtis gali virsti realia inovacija, kuria džiaugsis tūkstančiai žmonių. Todėl net nedvejokite – prisijungti prie „Iki“ klientų valdybos yra verta ir prasminga“, – sako G. Kitovė.
Dar platesnis asortimentas. Nuo lentynose atsiradusių patogiai supakuotų paplotėlių mėsainiams – iki visiškai naujo privataus prekės ženklo „Vegavita“, kuris siūlo platų 100 proc. augalinės kilmės produktų pasirinkimą. Lentynose atsirado ne tik naujas prekės ženklas, bet ir apskirtai daugiau augalinės kilmės produktų. „Iki“ klientų valdybos išsakyti poreikiai bei nuomonės leido dar labiau išplėsti ir taip gausią produktų pasiūlą „Iki“ parduotuvėse.
Patogesnė apsipirkimo patirtis. Įvertinus „Iki“ klientų valdybos siūlymus, „Iki“ akcijų komunikacija parduotuvėse tapo dar lengviau suprantama – atsirado papildomi karuliai, elektroninių kainų etikečių dizainas buvo atnaujintas į patogesnį ir aiškesnį. Didžiausiose „Iki“ parduotuvėse atsiradusios naujos savitarnos svarstyklės šviežių vaisių ir daržovių skyriuje gerokai pagreitina apsipirkimą kasose. Pirkėjams tapo ir dar lengviau susigrąžinti užstatą už į taromatą grąžintas gėrimų pakuotes – taromate gautą kvitą galima paprasčiausiai nuskenuoti savitarnos kasose.
Patobulinta lojalumo programa. Remiantis „Iki“ klientų valdybos narių patirtimi ir pasiūlymais, atnaujintas populiarusis „Pigintuvas“. Juo pasinaudoti tapo dar patogiau, o pasiūlymų kiekis yra didesnis, nuolaidos suteikiamos aktualesnėms ir kiekvieną dieną reikalingoms prekėms. „Pigintuve“ taip pat atsisakyta apsipirkimo kelią ilginusio humoristinio Adomo šokio aktyvavus pasiūlymą.
Daugiau dėmesio įvairioms pirkėjų grupėms. Atsižvelgiant į „Iki“ klientų valdybos išsakytus poreikius, „Iki“ įgyvendina papildomą komunikaciją senjorams, jiems skiriant daugiau dėmesio ir gerinant jų apsipirkimo patirtį. Negana to, pirkėjų itin pamėgtų teminių savaičių sąrašą papildė ir mažylių produktų akcijos.
Nuolatinės konsultacijos su svarbiausia grupe – pirkėjais. Per metus ne viena „Iki“ klientų valdybos narių idėja virto pilotiniais bandymais parduotuvėse. Jos nariai buvo įtraukiami į skirtingus apsipirkimo patirties gerinimo projektus, dalyvavo patiekalų ir šviežių gėrybių degustacijose, teikė atsiliepimus atsinaujinusiems „IKI šefai“ patiekalams ir kitaip įsitraukė į tinklo tobulinimą.
Jau nuo pirmadienio „Iki“ pirkėjai gali kandidatuoti į klientų valdybą pildydami anketą puslapyje iki.lt/klientu-valdyba. Ieškomi drąsūs ir originalūs, savo nuomonę išsakyti norintys žmonės, todėl atvirai dėstykite savo mintis. Kandidatuoti gali visi asmenys, sulaukę 18 metų ar vyresni.
„Esame vienas didžiausių prekybos tinklų Lietuvoje, tad mūsų parduotuvėse kasdien lankosi patys įvairiausi pirkėjai. Todėl ieškome įvairių žmonių su skirtingomis istorijomis – mums svarbios visos perspektyvos. Nesvarbu, ar esate studentas, ar rūpinatės anūkais, gyvenate mažame miestelyje ar sostinėje, esate užkietėjęs tradicinės virtuvės fanas ar pasukote vegetarizmo keliu, o gal turite specialių mitybos poreikių, pavyzdžiui, netoleruojate gliuteno, – jūsų kasdienė patirtis ir įžvalgos mums yra įdomios. Jeigu tik turite smalsumo geną – pirmyn“, – kviečia G. Kitovė.
Su atrinktais kandidatais „Iki“ susisieks asmeniškai ir pakvies pokalbiui. Numatoma, kad galutinė iš 10-ies narių naujai suformuota „Iki“ klientų valdyba darbą pradės 2025 m. gegužę. „Iki“ klientų valdybos nario kadencija – 1 metai.
"Fabula Rud Pedersen Group"