„Kiekvienais metais siekiame į elektroninę erdvę perkelti kuo daugiau paslaugų, taip pat gerinti jau esamų paslaugų prieinamumą, kad kiekvienas norintis galėtų svarbius gyvenimiškus reikalus susitvarkyti jiems patogioje vietoje ir patogiu laiku. Šių metų pradžioje į Registrų centro savitarną perkėlėme paslaugas, kurios sulaukia didelio klientų dėmesio, ir tikimės, kad tai padės sutaupyti brangų mūsų klientų laiką“, – sako Registrų centro Paslaugų vystymo direktorė Diana Vilytė.
Nuo šios savaitės platų Registrų centro savitarnos sistemos elektroninių paslaugų spektrą papildė galimybė klientams elektroniniu būdu sudaryti, kvalifikuotu e. parašu pasirašius ir apmokėjus paslaugą iškart įregistruoti nuomos ar panaudos sutartį, taip pat pateikti prašymą išregistruoti juridinį faktą apie jau pasibaigusią nuomos ar panaudos sutartį ar nutraukti sutartį dar nepasibaigus jos terminui.
„Nuomos sutarčių registravimas šiais metais įgavo pagreitį. Iki šiol jas įregistruoti ir tokiu būdu paviešinti faktą apie sudarytą nuomos sutartį buvo galima tik pateikus prašymą fiziškai Registrų centro padalinyje, siunčiant jį elektroniniu ar įprastu paštu. Šių sutarčių sudarymas ir įregistravimas savitarnoje gali dar labiau paskatinti jų registravimą, o kartu ir užtikrinti dėl to atsirandančią apsaugą tiek nuomininkams, tiek turto savininkams“, – teigia D. Vilytė.
Norint užsisakyti vieną iš naujų paslaugų reikia prisijungti prie Registrų centro savitarnos ir viršutiniame meniu pasirinkti „Nekilnojamojo turto kadastras ir registras“, o naujai atsidariusio lango kairėje esančiame meniu pasirinkti „Mano prašymai“ ir nuspausti norimos gauti paslaugos pavadinimą – „Nuomos sutarties sudarymas“, „Nuomos sutarties nutraukimas“ ar „Nuomos sutarties išregistravimas pasibaigus terminui“, o registruojant ar išregistruojant panaudą – „Panaudos sutarties sudarymas“ bei „Panaudos sutarties nutraukimas“.
Įregistruoti nuomos ar panaudos sutartis taip pat galima atvykus gyvai į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, siunčiant el. paštu ar įprastu paštu.
Registrų centro savitarnoje galima užsisakyti ir gauti šias su Nekilnojamojo turto kadastru ir registru susijusias paslaugas: neatlygintinai peržiūrėti asmeniui nuosavybės teise priklausančio turto registro įrašų sąrašą, įsigyti šio nekilnojamojo turto registro išrašo elektroninę kopiją, nekilnojamojo daikto kadastro žemėlapio ištrauką, užsakyti kadastro duomenų nustatymo ar tikslinimo darbus, pastatų energinio naudingumo sertifikavimo darbus ir kitas paslaugas.
Šaltinis: NMA ir Registrų centro informacija
123rf nuotrauka
UAB „Ūkininko patarėjas“
Įmonės kodas 133122411
PVM mokėtojo kodas LT331224113
Ats. sąsk. nr. LT154010042500061234,
LUMINOR bankas
Gedimino g. 27, LT-44319 Kaunas
Tel. (8-37) 225 300
El. paštas: referente@ukininkopatarejas.lt
Duomenys apie UAB „Ūkininko patarėjas“ kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre
© 2022 - UAB „Ūkininko patarėjas” | Visos teisės saugomos