Programoms, kurios bus atrinktos 2025 m., skirtos sumos paskirstytos reklamai trečiosiose šalyse ir ES vidaus rinkoje – atitinkamai 63,4 milijono eurų ir 58,6 milijono eurų.
Regionai ir šalys, turintys didelį augimo potencialą už ES ribų, įvardijami kaip pagrindinės skatinimo tikslinės rinkos. Tai apima Kiniją, Japoniją, Pietų Korėją, Singapūrą ir Šiaurės Ameriką. Jungtinė Karalystė išlieka viena iš pagrindinių ES žemės ūkio ir maisto produktų eksporto rinkų, jai tenka daugiau kaip 20 proc. ES žemės ūkio maisto produktų eksporto.
Su 2025 m. darbo programa taip pat minimos dešimtosios ES pardavimo skatinimo politikos metinės. Per šį laikotarpį Europos Komisija iš viso bendrai finansavo daugiau kaip 600 kampanijų, kurių bendras šūkis – „Mėgaukitės, tai iš Europos".
Už žemės ūkį ir maistą atsakingas Komisijos narys Christophe'as Hansenas sakė: „ES žemės ūkio ir maisto produktų sektorius yra pasaulinė eksporto jėgainė. Mūsų produktai ir kulinarinis paveldas yra žinomi visame pasaulyje, ir ne be pagrindo. Džiaugiuosi, kad kitais metais galėsime toliau juos skatinti, skirdami 132 mln. Eur. Galime didžiuotis tuo, kaip gaminame maistą čia, ES. „Mėgaukitės, tai iš Europos" yra mūsų prekės ženklas, todėl turime užtikrinti, kad jis būtų pripažintas ir suprastas visame pasaulyje, kad mūsų ūkininkams ir gamintojams būtų suteikta didžiausia vertė."
Redagavo Irma Dubovičienė
UAB „Ūkininko patarėjas“
Įmonės kodas 133122411
PVM mokėtojo kodas LT331224113
Ats. sąsk. nr. LT154010042500061234,
LUMINOR bankas
Gedimino g. 27, LT-44319 Kaunas
Tel. (8-37) 225 300
El. paštas: referente@ukininkopatarejas.lt
Duomenys apie UAB „Ūkininko patarėjas“ kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre
© 2022 - UAB „Ūkininko patarėjas” | Visos teisės saugomos