„Grožio fiesta“ – pirkėjų be galo pamėgta tradicija, ribotą laiką siūlanti ypač dideles nuolaidas. Apie jos naudą piniginei geriausiai byloja gyventojų elgesys. Matome, kad jie nieko nelaukia – jau pirmosiomis akcijos dienomis lojalūs pirkėjai naudojasi proga reikalingomis priemonėmis „Iki“ apsirūpinti net iki perpus pigiau. Į pirkinių krepšelius kraunami šampūnai, kremai, veido kaukės, dezodorantai, dantų pastos, kitos įvairios plaukų, burnos bei kūno priežiūros priemonės, kosmetika. Pirkėjai vertina galimybę įsigyti pamėgtų prekių ženklų produktų palankesnėmis kainomis arba išbandyti naujus“, – pasakoja „Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė.
Neatidarytos priemonės gali išlikti kokybiškos ištisus mėnesius ar metus, todėl „Iki“ akcijos metu pirkėjai dažnai jų įsigyja didesniais kiekiais. Jos ilgai išliks efektyvios, jei bus laikomos sausoje vietoje, atokiau nuo šilumos šaltinių ir tiesioginių saulės spindulių.
Tuo tarpu priemones atidarius, specialistai rekomenduoja kaskart po naudojimo jas sandariai uždaryti ir sunaudoti per nurodytą terminą. Terminas žymimas atidaryto indelio ikona su 6M, 12M, 24M ar 48M žymėjimu. Skaičiai nurodo, per kiek mėnesių reikėtų pabaigti pradėtą produktą.
Net ir nepraėjus galiojimo terminui, netinkamai laikomi produktai gali prarasti savo savybes arba, dar blogiau, sukelti odos problemų. Todėl jei pastebite, kad pakito produkto konsistencija – jis tapo skystesnis arba, priešingai, per tirštas, pasikeitė spalva ar kvapas, atsirado sluoksniavimasis ar sumažėjo efektyvumas – tai ženklai, kad metas atsinaujinti priemonę.
Akcija „Iki“ parduotuvėse leis stipriai sutaupyti nedarant jokių kompromisų kokybei – „Grožio fiestoje“ dalyvauja tokie prekių ženklai kaip „Nivea“ „Filorga“, „Olaplex“, Kevin Murphy“, „Burberry“, „Calvin Klein“, „Syoss“, „Garnier“, „L‘oreal“, „Margarita“, „Colgate“, „Gillette“, „Old Spice“ ir kt.
Norint pasinaudoti „Grožio fiestos“ nuolaidomis, tereikės išsirinkti jau pamėgtas ar naujas priemones iš gausaus asortimento ir kasoje nuskenuoti savo „Iki“ lojalumo kortelę ar „Iki“ programėlę.
Svarbu paminėti, kad nuolaidos galioja ir elektroninėje „Iki“ parduotuvėje. Užsisakius prekes joje, galima pasirinkti ne tik pristatymą į namus, bet ir galimybę patiems atsiimti pirkinius „Iki“ parduotuvėje ir taip sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko.
Išlaidas pirkiniams gerokai sumažinti padės ne tik teminės, bet ir kassavaitinės akcijos, kurių „Iki“ savo pirkėjams siūlo tūkstančiams prekių. O parduotuvėse jau nuolat gausėjantis šviežias pavasario derlius leis pasirūpinti skania ir subalansuota mityba.
„Šalia šviežių ridikėlių, morkų, kopūstų jau rikiuojasi ir pirkėjų ypač lauktos šviežios bulvės, žalieji smidrai, mažieji špinatai ir kitos išsiilgtos daržovės, žalumynai bei salotos. Norime, kad kiekvienas apsipirkimas pirkėjams ne tik leistų sutaupant apsirūpinti kokybiškais produktais, bet ir būtų tiesiog patogus. Todėl, pavyzdžiui, paruošėme ir mažesniems namų ūkiams tinkančių žiedinių kopūstų ir brokolių rinkinių, taip pat siūlome išbandyti šviežių daržovių mišinių kepimui. O lojalūs klientai pastaruosius „Iki“ gali įsigyti dar ir su 30 proc. nuolaida“, – pažymi G. Kitovė.
Sumanūs ir sutaupyti norintys pirkėjai jau seniai žino – „Iki“ tą galima padaryti kasdien, o „IKI savaitgalio nuolaidiškėse“ nuolaidos dar gilesnės ir platesnės.
Šį savaitgalį, nuo ketvirtadienio iki sekmadienio, vasario 27-kovo 2 dienomis, su „Iki“ lojalumo kortele ar programėle sočiais, bet taupiais savaitgalio patiekalais bei kitomis aktualiomis prekėmis pasirūpinti visai lengva:
G. Kitovė primena, kad geriausiais „Iki“ pasiūlymais pasinaudoti paprasta – naudingos akcijos, įvairios nuolaidos ir ypatingi pasiūlymai skelbiami leidiniuose „Iki“ parduotuvėse, interneto puslapyje www.iki.lt ir mobiliojoje programėlėje. Joje pirkėjai ras ir asmeninių pasiūlymų bei dalyvaudami lojalumo programoje rinks taškus, kuriuos galės išmainyti į vertingus prizus ar nuolaidas.
„Fabula Rud Pedersen Group“ informacija