VVTAT taip pat atkreipia dėmesį, kad vartotojo reikalavimo pagrįstumas ir/arba galimas jo teisių pažeidimas vertinamas tik atlikus prašymo nagrinėjimą teisės aktų nustatyta tvarka. Kiekviena kilusio ginčo situacija sprendžiama individualiai, atsižvelgiant į visas reikšmingas konkrečios situacijos faktines aplinkybes (sutartinius įsipareigojimus, šalių pateiktus įrodymus ir kt.).
Vertindama gautuose vartotojų prašymuose pateiktą informaciją, VVTAT pastebi, jog daugeliu atvejų sutartiniai santykiai yra tarp vartotojo ir paslaugos teikėjo, kurio paslaugai yra įsigytas kuponas. Taigi, teisiškai vertinant, vartotojas turi teisę gauti įsigytą paslaugą. Juridinių asmenų tarpusavio sutartiniai įsipareigojimai neturi daryti įtakos vartotojo interesų apsaugai. Verslininkas savo veikloje vadovaujasi profesinio atidumo principais, turi gebėti įvertinti rizikas, o susidūręs su nesėkme, jos padarinių neperkelti vartotojui.
VVTAT teigiamai vertina kai kurių verslininkų jau anksčiau išplatintas pozicijas, jog įvykdys visus įsipareigojimus vartotojams, nepaisant atsiskaitymų su Beta Media, UAB (taip pat Beta travel, UAB ir Beta dovana, UAB).
Taigi, VVTAT primena, jog kuponą turintis vartotojas visų pirma turi kreiptis į jame nurodytą paslaugos teikėją dėl paslaugos suteikimo pagal kupone nurodytas sąlygas. Jei vartotojas gauna neigiamą atsakymą iš verslininko dėl paslaugos suteikimo arba atsakymo negauna per 14 dienų, jis gali kreiptis VVTAT dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka. Gautą verslininko atsakymą būtina pridėti teikiant prašymą VVTAT.
VVTAT informacija
123rf nuotr.
UAB „Ūkininko patarėjas“
Įmonės kodas 133122411
PVM mokėtojo kodas LT331224113
Ats. sąsk. nr. LT154010042500061234,
LUMINOR bankas
Gedimino g. 27, LT-44319 Kaunas
Tel. (8-37) 225 300
El. paštas: referente@ukininkopatarejas.lt
Duomenys apie UAB „Ūkininko patarėjas“ kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre
© 2022 - UAB „Ūkininko patarėjas” | Visos teisės saugomos