Anot bendrovės, grynasis pelnas aptirpo nuo 2,3 mlrd. eurų užpernai iki 978 mln. eurų pernai, įplaukoms mažėjus nuo 36,38 mlrd. iki 35,96 mlrd. eurų.
Staigų pelno kritimą bendrovė paaiškino vienkartiniu investicijų į „China Resources Beer“ nurašymu.
Organinis įplaukų augimas, atmetus vienkartinius veiksnius ir amortizacijos nurašymus, siekė 5 proc., jos sudarė 36,08 mlrd. eurų.
Alaus pardavimai kiekybine išraiška organiškai didėjo 1,6 proc., o augimas užfiksuotas visose rinkose.
Aukščiausios kokybės alaus prekių ženklų pardavimai pagal apimtis augo 5,2 proc., o vien tik „Heineken“ prekės ženklo – 8,8 procento.
Bendri pardavimai Europoje didėjo 0,3 proc., Amerikos žemynuose – 0,8 proc., Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose – 3,1 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 4,4 procento.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Primus“, „Sagres“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama
UAB „Ūkininko patarėjas“
Įmonės kodas 133122411
PVM mokėtojo kodas LT331224113
Ats. sąsk. nr. LT154010042500061234,
LUMINOR bankas
Gedimino g. 27, LT-44319 Kaunas
Tel. (8-37) 225 300
El. paštas: referente@ukininkopatarejas.lt
Duomenys apie UAB „Ūkininko patarėjas“ kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre
© 2022 - UAB „Ūkininko patarėjas” | Visos teisės saugomos