Pirmojo susitikimo metu buvo aptarta, kaip veiks „Iki“ klientų valdyba, nariai susipažino su „Iki“ veikla ir per ankstesnę kadenciją nuveiktais darbais. Jie taip pat išsakė savo siekius, prie kokių temų norėtų prisidėti – nuo lojalumo programos tobulinimo iki iniciatyvų su bendruomenėmis.
Naująją valdybą pasitiko ir pirmosios nariai, pasidalindami savo patirtimi. Toks gerosios praktikos perdavimas stiprina produktyvumą ir darkart liudija, kad „Iki“ svarbus kiekvienas klientas.
Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, pirmoji „Iki“ klientų valdybos kadencija parodė, kad nuolatinis įsiklausymas į pirkėjų nuomonę yra didelis pranašumas kovojant dėl kiekvieno kliento. Tinklas vertina pirkėjų grįžtamąjį ryšį ir yra pasiryžęs toliau investuoti į tiesioginio bendravimo su klientais platformas.
„Būti arčiau klientų – tokiu siekiu gyvename kasdien. Pokyčius įgyvendiname vertindami ir per pirkėjų patirties prizmę, tad „Iki“ klientų valdybos įžvalgos čia yra be galo vertingos. Kad senjorams apsipirkti būtų paprasčiau, įgyvendome jiems skirtą papildomą informacinę kampaniją. Naujas kainų etikečių dizainas leidžia dar aiškiau pastebėti geriausius pasiūlymus. Patobulinta „Iki“ programėlė tapo patogesnė, o lentynas papildėme gausesniu augalinio maisto pasirinkimu. Toliau intensyviai gerinsime apsipirkimo patirtį – jau esame suplanavę įgyvendinti ne vieną naują sprendimą. Atvira, nuoširdi „Iki“ klientų valdybos nuomonė padės mums dar geriau įsiklausyti į realius pirkėjų lūkesčius ir drauge kurti parduotuvę, kuri iš tiesų atitinka visų poreikius“, – sako N. Kvietkauskaitė.
Pokyčiai, „Iki“ įgyvendinti konsultuojantis su klientais, apėmė įvairias kasdienio apsipirkimo sritis. Tokią plačią naujovių apimtį užtikrinti padėjo pasirinkta strategija – suburti kuo įvairesnę „Iki“ klientų valdybą, kuri atspindėtų skirtingus pirkėjų portretus. Didelis kandidatų aktyvumas leido tuo pasirūpinti ir buriant antrąją „Iki“ klientų valdybą.
„Gyventojai patys įsitikino, kad jų žodis yra svarbus – jie matė realius pokyčius savo parduotuvėje. Tokia pirmosios kadencijos sėkmė lėmė, kad šiemet sulaukta net dar daugiau paraiškų – prie pasiteisinusio projekto prisijungti panoro beveik 1,4 tūkst. žmonių. Tad šiais metais valdyba tapo dar įvairesnė, atstovaujanti dar platesnį pirkėjų ratą su skirtingais poreikiais“, – sako Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė.
Viena iš naujosios „Iki“ klientų valdybos narių – veikli senjorė Romualda (68) iš Vilniaus. Jai net Parkinsono liga nėra kliūtis padėti kitiems – moteris dirba fonde, rašo projektus, rūpinasi vaikų poilsiu vasarą. Ji pasiruošusi padėti geriau suprasti žmonių su apsunkintu judėjimu poreikius.
29-erių klaipėdietis Pranas – jaunas tėtis, kuris rūpinasi pirkiniais ne tik vaikams, bet padeda apsipirkti ir mamai, kuri Klaipėdoje turi nedidelę maitinimo įstaigą. Tad ir sumaniai apsipirkti, ir prie grilio pastovėti – tikrai moka.
Tuo tarpu 40-metė vilnietė Lina pasirengusi dalintis įžvalgomis apie skirtingus mitybos poreikius – ji netoleruoja gliuteno ir laktozės, iš veganiško raciono palaipsniui grįžta į visavalgystę.
Naujoviškas projektas patraukė ir Jono (35) iš Vilniaus raj. dėmesį – daugiavaikis tėtis yra visuomeniškas, aktyviai siekia padėti aplinkiniams. Seniūnaičio pareigas einančiam vyrui rūpi tvarumas, sąlygų gerinimas negalią turintiems žmonėms.
Tarp Palangos ir Jonavos gyvenanti senjorė Vida (70) – pozityvi, bet kritiška ir savo nuomonės neslepia. Po mokytojos darbo išėjusi į užtarnautą poilsį ji mėgaujasi gyvenimu – keliauja, lanko senjorų klubą, šokius, baseiną. Naudojasi ir įvairiais būdais sutaupyti – naudoja „Iki“ programėlę, joje esantį „Pigintuvą“, dairosi akcijų, o geros kainos produktų parneša ir kaimynėms.
28-erių Martynas – aktorius iš Kauno. Nors prisipažįsta, kad maistą namuose gerokai dažniau gamina žmona, pirkinius planuoja abu. Dažnai keliauja po Lietuvą darbo reikalais, todėl lankosi įvairiose parduotuvėse ir lengvai pastebi skirtumus.
„Iki“ klientų valdyba dar pernai patraukė ir Armantės iš Kauno dėmesį. Prie jo prisijungė dabar, nors veiklos jai netrūksta – šiemet baigia studijas, planuoja vestuves ir karjeros žingsnius. Jauna mergina atidžiai renkasi, ką perka – stengiasi gyventi be angliavandenių, dažnai naudojasi proga įsigyti besibaigiančio galiojimo produktų ir taip mažinti maisto švaistymą.
Panevėžietis Marijus (31) – neseniai naujagimio susilaukęs tėtis. Todėl jam ypač aktualu dėmesys ir patrauklūs pasiūlymai auginantiems mažylius. Bet tuo jo interesai neapsiriboja – pats dirba su duona, todėl vertina šviežumą, o šiuo metu ir daugiau dėmesio skiria sveikam gyvenimo būdui.
Merkinėje gyvenanti, bet Druskininkuose dirbanti Jurgita (54) sako, kad jai apsispręsti dėl pirkinių padeda akcijos – pagal gerus pasiūlymus planuoja, ką gamins. Gyvenimo tempas toks, kad ne visada lieka laiko gaminti pačiai, tad dažnai kliaujasi jau pagamintais patiekalais parduotuvėse.
33-ejų Anastasija iš Visagino prie projekto jungiasi, nes yra ištikima „Iki“ klientė – ją įkvepia, kad tinklas keičiasi, tampa dar patrauklesnis, tad ir ji nori prisidėti prie pokyčių. Tinklą puikiai pažįsta, nes parduotuvėse lankosi kas antrą dieną – jai „Iki“ arčiau ir namų, ir darbo.
„Iki“ klientų valdyba – tai 10 atrinktų „Iki“ pirkėjų grupė, kuri teikia atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus bei paslaugas. Siekis – visiems drauge tobulėti. „Iki“ klientų valdybos narių nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą.
„Iki“ klientų valdyba ne dažniau nei kas antrą mėnesį renkasi į gyvus susitikimus. Jų metu susipažįsta su „Iki“ darbais bei projektais ir teikia atsiliepimus apie juos arba siūlo kitus sprendimus, kurie užtikrintų geriausias apsipirkimo sąlygas.