Įstatymai numato, kad nuo metų pradžios, įsigijus ar nusprendus aktyvuoti anksčiau pirktą išankstinio mokėjimo kortelę, paslauga vartotojui bus teikiama tik tada, kai klientas patvirtins savo tapatybę. Tokia prievolė galioja visiems mobiliojo ryšio operatoriams. Valstybė taip siekia apriboti telefoninių sukčių veiklą.
A. Saylik, „Pildyk“ produkto vadovė, akcentuoja, kad registracijos procesas yra itin paprastas ir saugus. Klientams „Pildyk“ siūlo itin didelę tapatybės patvirtinimo būdų įvairovę ir, ko gero, plačiausią fizinių registracijos vietų tinklą.
„Pasirūpinome, kad naujų „Pildyk“ kortelių registracija būtų greita ir patogi. Matome, kad internetu korteles registruoja absoliuti dauguma – per 85 proc. vartotojų, tačiau suprantame, kad daliai gyventojų vis dar patogiau registraciją atlikti gyvai, todėl pasirūpinome ir pakankamai išvystytu fizinių registracijos vietų tinklu. „Pildyk“ gali pasiūlyti užregistruoti kortelę net 2 tūkst. taškų visoje Lietuvoje“, – akcentuoja A. Saylik.
Norėdami „Pildyk“ kortelę registruoti fizinėse vietose, klientai su savimi būtinai turi turėti asmens dokumentą. Anot „Pildyk“ produkto vadovės, fizinė registracija ypač aktuali tiems, kurie nesinaudoja išmaniaisiais telefonais, neturi išmaniųjų tapatybės patvirtinimo priemonių arba dėl kitų priežasčių nesiryžta registracijos proceso atlikti patys.
„Pildyk“ išankstinio mokėjimo korteles galima registruoti „Tele2“ salonuose, beveik visuose „Perlo“ terminaluose ir kai kuriose parduotuvėse – iš viso beveik 2 tūkst. fizinių taškų. Visą vietų sąrašą galima rasti www.pildyk.lt/registracija.
Anot A. Saylik, registruojantis internetu, dažniausiai klientai renkasi patvirtinti savo tapatybę skenuodami dokumentą arba naudodami programėlę „Smart ID“.
„Matome, kad klientai gana lengvai priima pasikeitimus, registracijos vyksta sklandžiai. Gana nemažai vartotojų renkasi fotografuoti dokumentą ir padaryti savo asmenukę. Šis būdas itin universalus, nes jį gali rinktis ir užsieniečiai“, – pabrėžė „Pildyk“ produkto vadovė.
Norint registruoti SIM kortelę internetu, vartotojams užtenka atlikti tris paprastus žingsnius. Pirmiausia reikia įvesti naujos SIM kortelės telefono numerį ir jį patvirtinti. Tuomet reikia patvirtinti asmens tapatybę – tai galima padaryti naudojant internetinio banko prisijungimus, „Mobile ID“, „Smart ID“ arba pateikiant asmens dokumento nuotrauką ir asmenukę.
Esamiems „Pildyk“ klientams niekas nesikeičia – jie ir toliau gali naudotis anksčiau įsigytais ir aktyvuotais numeriais. Tapatybės patvirtinimas reikalingas tik tiems, kurie pradeda naudotis naujomis išankstinio mokėjimo SIM kortelėmis po 2025 m. sausio 1 d.
Daugiau informacijos apie registracijos procesą galima rasti internete adresu www.pildyk.lt/registracija. Čia galima rasti vaizdo instrukciją, dažniausiai užduodamus klausimus ir informaciją apie visus registracijos būdus bei fizines vietas, kur registracija teikiama.
Kilus klausimų, į juos gali padėti atsakyti visą parą savitarnoje veikiantis pokalbių robotas, o skubiai pagalbos galima kreiptis į klientų aptarnavimo specialistus. Pagalba telefonu teikiama kasdien nuo 7 val. iki 23 val. darbo ir švenčių dienomis, o specialistus galima pasiekti trumpuoju telefonu 1577 arba 0 684 00 077.
Nr. 75/7