„Arčiau savo pirkėjų esame tiek fiziškai, turėdami vieną plačiausių parduotuvių tinklų Lietuvoje, tiek ir emociškai. Ne be reikalo mūsų simbolis yra širdelės – mums rūpi, kad pirkėjai ne tik taupytų neatsisakydami kokybės, bet ir jaustųsi gerai. Tai atsispindi ir mūsų kampanijose, kuriose mėgstame žaisti ir pakelti ūpą sutaupyti norintiems klientams“, – sako „Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė.
„Iki“ reguliariai organizuoja vertingus prizus laimėti siūlančias akcijas – dalijo maisto pilnus šaldytuvus, skelbė Taupymo žaidynes, kalėdinį žaidimą programėlėje, o tūkstančiams žmonių pirkinių krepšeliai tekainavo centus per „Sausio akcentas – viskas po centą“ akciją.
„Iš „Iki“ pirkėjų entuziazmo, įsitraukimo ir džiugių žinučių socialiniuose tinkluose matome, kad tokios priemonės išties pasiteisina – jos leidžia ne tik sutaupyti reikšmingas sumas pinigų, bet ir atneša smagių akimirkų. Šįkart velykiniam žaidimui ir vėl pasitelkėme jau daugelio pamėgtą Eugenijaus personažą – jį pamatę pirkėjai iškart atpažįsta mūsų taupymo akcijų simbolį ir žino, kad laukia patrauklūs pasiūlymai bei geros emocijos“, – sako G. Kitovė.
Velykinis žaidimas „Iki“ padės ne tik sumažinti išlaidas kasdieniams pirkiniams, bet ir padovanos džiugių įspūdžių. Dalyvauti – visiškai paprasta, kaip ir kasdien taupyti „Iki“ parduotuvėse:
„Taip, kaip reklaminėje kampanijoje mūsų genijus-Eugenijus meistriškai ruošia velykinius kiaušinius ir „kepa“ prizus, taip „Iki“ komanda kiekvieną savaitę parengia patrauklias akcijas tūkstančiams prekių – todėl „Iki“ sutaupyti gali kiekvienas, kad ir ko užsuktų į parduotuvę“, – sako G. Kitovė.
Žaidimas jau vyksta, o žaisti ir laimėti bus galima iki pat Velykų – 2025 m. balandžio 20 d.
„Sutaupyti rūpi mums visiems, ir gerai suprantame, kad tai kartais gali kelti stresą, – sako „Iki“ komunikacijos vadovė. – Todėl nuolat stengiamės šį procesą padaryti kuo paprastesnį ir malonesnį savo pirkėjams – sukūrėme žaismingą lojalumo programą, siūlome vienu mygtuko paspaudimu sumažinti aktualių prekių kainas naudojant „Pigintuvą“, kviečiame dalyvauti įtraukiančiuose iššūkiuose, taškus mainyti į vertingus prizus.“
G. Kitovė džiaugiasi, kad prie lojalumo programos tobulinimo prisidėjo ir pernai pirmą kartą suburta „Iki“ klientų valdyba. „Pigintuvu“ pasinaudoti tapo dar patogiau, o pasiūlymų kiekis yra didesnis, nuolaidos suteikiamos aktualesnėms ir kiekvieną dieną reikalingoms prekėms. Įvesta ir naujovė – asmeniniai pasiūlymai, kurie suteikiami pagal kiekvieno pirkėjo apsipirkimo istoriją.
Naujus pokyčius įkvėpti gali ir kiti pirkėjai – jau prasidėjo atranka į antrąją „Iki“ klientų valdybos kadenciją. Aplikuokite čia ir prisijunkite prie išskirtinio projekto: https://iki.lt/klientu-valdyba/
Aktyvus žmonių naudojimasis „Iki“ programėle įrodo – žaidimu paversta lojalumo programa yra ne tik smagi, bet ir naudinga klientams. Jiems klausimų nekyla – pasak pirkėjų, daugiausiai naudos apsiperkant atneša būtent „Iki“ programėlė ar lojalumo kortelė.
Kad „Iki“ lojalumo programa siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį Lietuvoje, parodė Šveicarijos sertifikavimo agentūros ICERTIAS atlikta Lietuvos gyventojų apklausa. Už tai, kad „Iki“ tapo atsakymų lyderiu renkant naudingiausią lojalumo programą, tinklui buvo skirtas prestižinis „Best Buy Award“ sertifikatas.
„Best Buy Award“ apdovanojimas – ypač geidžiamas stipriausių rinkos žaidėjų, kadangi jį lemia pačių pirkėjų balsai. Pernai „Iki“ buvo apdovanotas ne tik juo, bet ir dar 3 tos pačios nepriklausomos agentūros QUDAL medaliais, įrodančiais aukščiausią kokybę šviežių vaisių ir daržovių, šviežios mėsos, taip pat žuvies ir jūrų gėrybių skyriuose.
G. Kitovė primena, kad geriausiais „Iki“ pasiūlymais pasinaudoti paprasta – naudingos akcijos, įvairios nuolaidos ir ypatingi pasiūlymai skelbiami leidiniuose „Iki“ parduotuvėse, interneto puslapyje www.iki.lt ir mobiliojoje programėlėje. Joje pirkėjai ras ir asmeninių pasiūlymų bei dalyvaudami lojalumo programoje rinks taškus, kuriuos galės išmainyti į vertingus prizus ar nuolaidas.
* Į pirkinių sumą neįskaičiuojama: loterijų bilietai, telefono sąskaitų papildymai, tara, dovanu kortelės, pradinio ir specializuoto maitinimo pieno mišiniai, trečiųjų šalių paslaugos (pvz., komunaliniai mokesčiai). Prizų kiekis – ribotas.
"Fabula Rud Pedersen Group"