„KG Group“: pirmąjį šių metų pusmetį sparčiausiai augo greitai paruošiamų makaronų ir šviežios vištienos pardavimai

Kaunas, 2014-08-20. Per pirmąjį šių metų pusmetį įmonių grupės „KG Group“, kurią sudaro AB „Kauno Grūdai“, AB Vilniaus paukštynas ir AB Kaišiadorių paukštynas, pardavimo pajamos išaugo 4,8 proc. palyginus su 2013 m. I pusm. Šiais metais sparčiausiai augo greitai paruošiamų makaronų, šviežios atvėsintos vištienos bei žaliavų pardavimai.

Konsoliduotais duomenimis bendra įmonių grupės „KG Group“ apyvarta per pirmąjį šių metų pusmetį siekė 713,7 mln. Lt, tai yra 4,8 proc. daugiau nei 2013 m. per tą patį laikotarpį (2013 m. I pusm. apyvarta siekė 680,4 mln. Lt.).

Kaip teigia įmonių grupės „KG Group“ vadovas Tautvydas Barštys, pirmąjį šių metų pusmetį augo visų įmonių grupės verslų pardavimo apimtys. Vietinėje rinkoje didėjo produktų su pridėtine verte pardavimai: iš grūdų pagamintų produktų, novatoriškų vištienos produktų bei greitai paruošiamų makaronų. Pradėta gaminti ir greitai paruošiamų košių linija „Activus“.

„2012-2013 m. investavome į gamybos modernizaciją ir novatoriškas technologijas, o šiais metais jau didiname naujų produktų pardavimus tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkose, – rezultatus apžvelgia T. Barštys, – Lietuvoje pagaminti produktai pasiekia pačius tolimiausius kraštus: AB „Kauno Grūdai” gaminami produktai eksportuojami į Tailandą, Singapūrą, Džibutį ir kitas šalis, o lietuviška vištiena – į Vietnamą, Honkongą, Grenlandiją, Polinezijos salas.”

Augantis įmonių grupės eksportas jau sudaro 36 proc. visų įmonių grupės pajamų ir I-ajį šių metų pusm. siekė 254,6  mln. Lt. Ypač augo greitai paruošiamų makaronų, naminiams gyvūnams skirtų produktų eksportas bei „KG Group“ paukštynų gaminamos šviežios atvėsintos vištienos eksportas.

„Greitai paruošiamų makaronų pardavimo pajamos I-ąjį šių metų pusmetį išaugo 77 proc. o eksportas lyginant praėjusių metų I pusm. išaugo 95 proc. Pagrindinės priežastys, nulėmusios tokį ženklų šių produktų eksporto didėjimą – kontraktų sudarymas su stambiais tarptautiniais klientais, tokių kaip „Coop trading“ ir pan. Tai beveik dviejų metų pardavėjų darbo rezultatas. Augimą lėmė ir azijietiškų skonių greitai paruošiamų makaronų linijos su nuosavu prekės ženklu „Sun Yan“ sukūrimas, vystymas ir pardavimai. Šio prekės ženklo greitai paruošiamais makaronais prekiaujame Skandinavijos, Vakarų bei Vidurio Europos šalių didžiuosiuose prekybos tinkluose. Vis daugiau pirkėjų iš skirtingų šalių atranda šį Lietuvoje sukurtą produktą, o mūsų planuose –  šių produktų pardavimų plėtra net ir Azijos šalių rinkose“, – sakė įmonių grupės vadovas Tautvydas Barštys.

Pirmasis šių metų pusmetis sėkmingas buvo ir AB „Kauno Grūdai“ naminiams gyvūnams skirtų produktų verslui. Šio verslo apyvarta per pirmąjį pusmetį išaugo 28 proc., o eksportas – net 62 proc.  Išaugo ir žaliavų verslo pardavimai – net 65 proc. palyginus su praėjusių metų I pusmečiu, eksportas – 44 proc. Tai lėmė pardavimai Baltijos šalyse, kaimyninėje Lenkijoje, Rusijoje. Kiti „Kauno Grūdų“ verslai išliko tame pačiame lygyje kaip pernai.

„KG Group“ paukštininkystėje pirmąjį šių metų pusmetį ženkliai išaugo šviežios atvėsintos (nešaldytos) vištienos eksportas, vietinėje rinkoje – produktų su pridėtine verte pardavimai.

„2013 m. pradėtas šviežios atvėsintos vištienos eksportas į Vakarų Europos bei Skandinavijos šalis dar labiau išaugo šiais metais. Palyginus 2014 m. I pusm. šviežios vištienos eksporto kiekius ir apyvartą su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, jis išaugo penkis kartus. Be to, šiais metais plečiame ir termiškai apdorotų vištienos gaminių eksportą užsienio rinkose, antai vištienos dešreles eksportuojame į Prancūzijos salas (Gvadelupos, Martinikos ir kt.) bei Tadžikistaną,“- apžvelgdamas eksporto plėtrą pasakoja T. Barštys.

Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynai tiekia vištieną į pasaulinį greito aptarnavimo restoranų tinklą KFC („Kentucky Fried Chicken“), į kurį vištienos kiekiai šiais metais išaugo tris kartus. Vilniaus paukštynas tiekimą į šį tinklą pradėjo 2013 m. rugsėjį, Kaišiadorių paukštynas – šių metų gegužę.

Apžvelgdamas antrojo pusmečio planus, T. Barštys teigia, jog planuojama išlaikyti stabilų augimo tempą. Tačiau kai kurių produktų pardavimai priklausys ir nuo rinkos situacijos bei eksporto pokyčių dėl situacijos su Rusija, be to, kol dar nesibaigė grūdų supirkimo sezonas, taip pat sunku prognozuoti ir jo rezultatus.

AB „Kauno Grūdai“ kartu su AB Vilniaus paukštynas ir AB Kaišiadorių paukštynas ir joms priklausančios dukterinės įmonės sudaro vieną moderniausių ir ekonomiškai stipriausių gamybinių susivienijimų Lietuvoje įmonių grupę „KG Group“. Šiuo metu įmonių grupėje dirba daugiau nei 3100 darbuotojų. Konsiloduotais audituotais duomenimis 2013 m. „KG Group“ apyvarta siekė 1 398 mlrd. Lt. Į „KG Group“ įmonių plėtrą per 2014 m. planuojama investuoti apie 50 mln. Lt.