Suomiška naujiena – VALTRA T serijos traktoriai, kokių dar nebuvo

Lapkričio 10 d. Vokietijoje buvo pristatyti naujos kartos T serijos „Valtra“ traktoriai. Suomijos kompanijos „Valtra“ atstovų teigimu, tai nėra nauja modifikacija ar ankstesnės T serijos patobulinimas, o visiškai naujas kūrinys. Jų manymu, tai geriausias jų sukurtas traktorius per visą istoriją. Panašu, kad taip galvoja ir ūkininkai, nes per dešimt pirmųjų prekybos dienų sulaukta daugiau kaip tūkstančio užsakymų. 

Dizainas pagal ūkininkų pageidavimus

Naujasis „Valtra“ dizainas buvo kuriamas atsižvelgiant į ūkininkų pageidavimus. Inžinieriai daug dėmesio skyrė detalėms, kurios iš pirmo žvilgsnio menkai pastebimos, bet labai pagerino traktoriaus komfortabilumą. Išskyrus, vairą viskas kurta iš naujo. Kabinoje sėdintis vairuotojas dabar gali matyti vaizdą 360 laipsnių kampu, įrengtas stiklinis kabinos stoglangis. Pakeista priekinės ašies padėtis, dėl kurios ratų bazė dabar – 2995 mm, šiek tiek patrauktas variklis atgal, todėl traktorius dar stabilesnis nei anksčiau. Buvo pagamintas ir naujas variklio dangtis su didesnėmis ventiliacijos angomis, jos padeda sumažinti triukšmo lygį ir taupyti degalus, nes ventiliatorius sukasi lėčiau. Šiam traktoriui nebaisios jokios oro sąlygos, jis gali dirbti ir 25 laipsnių šaltyje ir 35 laipsnių karštyje.

Kabina, iš kurios nesinori išlipti

Naujoji ketvirtos klasės „Valtra“ traktoriaus kabina visiškai kitokia nei buvo. Dabar ji daug erdvesnė, stipresnė, pasirūpinta ir geresne garso izoliacija. Kabinos stiklų bendrasis plotas – 6,2 kv. m. Įrengtas elektrinis stiklų šildymas ir naujas net 270 laipsnių priekinio stiklo valytuvas. Klientui pageidaujant valytuvai gali būti sumontuoti ir užpakaliniui bei šoniniams langams, taip pat atbulinio vaizdo kamera, šviesos diodų žibintai, atbulinio vairavimo sistema „TwinTrac“, dėl kurios galima keisti vairo padėtį pastumiant jį į šoną. Įdiegus šią sistemą, dirbant atbuline eiga, sutaupoma daug laiko ir pinigų. Ir tai tik maža dalis galimos papildomos įrangos. Sėdynę užsakovas gali rinktis net iš trijų modelių.

Rinktis yra iš ko

Pristatyti net keturi ketvirtos kartos T serijos traktorių modeliai: „Direct“, „Versu“, „Active“ ir „HiTech“. „Active“ ir „Versu“ modeliuose įrengta standartinė „Powershift“ automatinė transmisija, padedanti operatoriui važiuoti ekonomiškiau. „Direct“ modeliuose su CVT transmisija galimi 4 diapazonai (A, B, C, D), kas suteikia aštuonias optimalias darbo sritis, kuriose traktoriaus našumas didžiausias. Naudojant traktorių su optimaliomis sritimis, mažėja degalų sąnaudos ir apsaugoma transmisija. Visi „Valtra“ T serijos traktoriai gaminami su „AGCO Power“ varikliais. Mažesnės galios modeliuose sumontuoti 6,6 l varikliai, galingesniuose – 7, 4 l. Dėl variklių ekonomiškumo ir naujos aušinimo sistemos bendros traktoriaus eksploatavimo išlaidos sumažėjo net trimis eurais per valandą, o intervalai tarp techninių priežiūrų pailgėjo iki 600 darbo valandų. Tai pagrindinis veiksnys, leidžiantis sumažinti bendras T serijos eksploatavimo išlaidas. Kadangi techninės priežiūros intervalas ilgesnis, o galimybės ją atlikti geresnės, valandinės techninio aptarnavimo sąnaudos yra 20 proc. mažesnės nei ankstesnių traktorių. Galima T serijos traktorių variklio galia nuo 150 iki 250 AG.

Daugiau apie modelių skirtumus ir privalumus Lietuvoje gali papasakoti UAB „Rovaltra“ vadybininkai.

 

Valtra_T4_12  Valtra_T4_11 Valtra_T4_08 Valtra_T4_22   Sampo Manninen Valtra_T4_21 Valtra_T4_20