Tiek pirmuoju, tiek antruoju kvietimu paraiškas pateikę ir patvirtinti paramos gavėjais bitininkai mokėjimo prašymus ir visus privalomus dokumentus turi pateikti iki š. m. rugpjūčio 15 d., o numatytos išlaidos, kurioms skirta parama, turi būti patirtos nuo paramos paraiškos užregistravimo NMA dienos iki mokėjimo prašymo pateikimo dienos.
Mokėjimo prašymas, taip pat ir avansinis mokėjimo prašymas ir (arba) papildomi dokumentai turi būti pateikti naudojantis ŽŪMIS portalo interneto prieiga, pateikiant skenuotus dokumentus PDF formatu.
Atkreiptinas dėmesys, kad, vadovaujantis Priemonių įgyvendinimo taisyklėmis, paramos gavėjų atsiskaitymai su tiekėjais turi vykti tik per finansų įstaigas, įskaitant mokėjimus banko kortelėmis, todėl galimybės atsiskaityti grynaisiais pinigais nėra. Tais atvejais, kai su mokėjimo prašymu pateikiamas kasos čekis už mokėjimą, atliktą grynaisiais pinigais, išlaida laikoma netinkama finansuoti. Šis reikalavimas taikomas tik nuo šių metų, kai įgyvendinimo taisyklėms taikomos SP Administravimo taisyklių nuostatos.
Pažymėtina, kad, siekiant išvengti pažeidimų, jau įsigyjant investicijas svarbu žinoti, kokie dokumentai turės būti pateikti kartu su mokėjimo prašymu, ir jais pasirūpinti. Primintina, kad kartu su mokėjimo prašymu reikia pateikti:
123rf nuotr.
UAB „Ūkininko patarėjas“
Įmonės kodas 133122411
PVM mokėtojo kodas LT331224113
Ats. sąsk. nr. LT154010042500061234,
LUMINOR bankas
Gedimino g. 27, LT-44319 Kaunas
Tel. (8-37) 225 300
El. paštas: referente@ukininkopatarejas.lt
Duomenys apie UAB „Ūkininko patarėjas“ kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre
© 2022 - UAB „Ūkininko patarėjas” | Visos teisės saugomos