Naujo serialo siužetas socialinių tinklų žvaigždes įpainiojo į tikrą chaosą – epizodą apie Šaltibarščių festivalį, kuriame žmonės sulig pirmosiomis parduotuvės darbo sekundėmis vienas per kitą braunasi burokėlių, kefyro, krapų link ir viską siaubia pakeliui. Prieš kameras vyko tikra drama, primenanti vaizdus iš audringų amerikietiškų „Juodojo penktadienio“ išpardavimų.
Influencerė Agnė Kulitaitė neslepia, kad tikrai mėgsta pavalgyti, todėl išties įsijautė į vaidmenį – kone visa galva nėrė į šaltibarščius tiesiogine šių žodžių prasme. Juo labiau, kad pasitaikė ir pirmas kartas – jais Agnė seriale mėgavosi tiesiai iš žymaus restorano šefo rankų.
„Tiek šaltibarščių dar nebuvau valgius. Per daug nedetalizuosiu, bet gerai, kad tai jau buvo paskutinės scenos su manimi“, – kvatoja A. Kulitaitė.
Pašnekovė sako buvusi nustebinta pasiūlymo filmuotis – net nežinojo, kad „Iki“ kuria serialą. Tačiau naujas projektas ją be galo nudžiugino ir pasirodė labai artimas – ji dievina filmus, serialus, todėl nekantravo tapti to dalimi.
„Stebėti viską iš vidaus ir patirti, kaip kuriamas serialas – man kaip saldainis mažam vaikui. O dar kai visa tai vyksta uždarytoje parduotuvėje naktį – niekad iki šiol tokioje situacijoje nebuvau atsidūrus“, – įspūdžiais dalijasi A. Kulitaitė.
Neįprasta filmavimo erdve džiaugėsi ir seriale debiutavęs Ironvytas, jau turįs nemažai filmavimosi patirties tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Reali parduotuvė po darbo valandų jam buvo naujovė, kuri pažėrė savų kuriozų. Net ir realybėje netrūko kuriozų tarsi situacijų komedijoje – pavyzdžiui, kažkas netyčia išpylė filmavimui ruoštus šaltibarščius, paskui dar ir agurkai išbyrėjo.
„Žiauriai smagu, kad pavyko ir tiesiog „padurniuoti“. Labai patiko dirbti su profesionalia komanda, vakarietišku ir linkusiu improvizuoti režisieriumi. Ilgam įsimins labai nuotaikinga scena, kur turėjau grumtis su vienu gerai žinomu vyru dėl kefyro – ir tą pabaigoje ištartą frazę aš tiesiog suimprozavau, režierius seriale ją ir paliko“, – intriguoja influenceris.
Jam pačiam buvo juokinga ir vaidinti rūstų personažą, kovojantį ne dėl gyvybės ar mirties klausimų, o dėl šaltibarščių ingredientų: „Tas „kietumas“ labai šmaikščiai atsivėrė, ir dažnai mane ėmė juokas – tačiau reikėjo vaidinti rimtu veidu, lyg spręsčiau pasaulinę problemą“.
„Parduotuvinio romano“ serijos „YouTube“ platformoje pasirodo ketvirtadieniais – ir kiekviena žada netikėtumų, per 5 minutes gali nutikti bet kas. Serialas sukasi aplink parduotuvės darbuotoja Eva susižavėjusį Adomą ir jo drauge su kitais personažais patiriamus nuotykius, kupinus netikėtų situacijų ir meilės istorijos vingių.
Komiškai išpūstas situacijas įkvepia ir realijos – pavyzdžiui, kas nutiks sudaužius stiklainį parduotuvėje? Naujausioje serijoje taip pat neatitrūkstama nuo aktualijų, nes šylantys orai iš tikrųjų sukelia didžiulį šaltibarščių produktų poreikį parduotuvėse, ypač per akcijas.
Serialas, kurį kuria profesionalūs scenaristai Kęstutis Gudavičius ir Robertas Kuliūnas, režisuoja Jonas Trukanas, neturi nieko bendra su įprastomis reklamomis. „Parduotuvinis romanas“ išsiskiria tuo, kad nors jį kuria prekės ženklas, čia nėra įprastų kainų pasiūlymų – tai kokybiškas, visavertis turinys su komiškomis scenomis, paprasčiausiai vykstančiose „Iki“ parduotuvėje.
Dar nematytas formatas Lietuvoje pritraukė daug dėmesio – kiekviena serija renka šimtus tūkstančių peržiūrų, o bendras skaičius jau perkopė 2 mln.
Serijose vaidina ne tik profesionalūs aktoriai, bet ir patys „Iki“ darbuotojai, netgi įmonės generalinė direktorė Nijolė Kvietkauskaitė sukūrė epizodinį vaidmenį. Dabar prie jų prisijungė ir populiarūs socialinių tinklų kūrėjai. Naujausią „Parduotuvinio romano“ seriją jau žiūrėkite čia:
„Fabula Rud Pedersen Group“ informacija