Columbus +15,4 °C Lietus
Sekmadienis, 16 Kov 2025
Columbus +15,4 °C Lietus
Sekmadienis, 16 Kov 2025

„Didžiausią įspūdį paliko pokyčių greitis“: „Iki“ klientų valdyba ragina pirkėjus nepramiegoti progos – prisidėkite prie permainų parduotuvėse

2025/03/16


Ar pastebėjote, kad „Iki“ programėlė tapo dar patogesnė? O kainų etiketės parduotuvėse – aiškesnės? Apsipirkimas „Iki“ savitarnos kasose – greitesnis? Spartų šių pokyčių įgyvendinimą įkvėpė „Iki“ klientų valdyba, baigianti pirmąją savo kadenciją. Vos per pirmuosius metus atneštas permainas pajuto visi pirkėjai, tad „Iki“ pagreičio nemažina – kviečia pirkėjus kandidatuoti į antrąją „Iki“ klientų valdybos kadenciją ir jungtis prie pokyčių. Anketą jau galima pildyti čia: https://iki.lt/klientu-valdyba/.

„Greitas, sklandus ir patogus apsipirkimas – vienas svarbiausių „Iki“ prioritetų. Todėl pastebėję galimybę apsipirkimo patirtį padaryti dar geresnę, iškart pasiraitojame rankoves. Labai džiaugiamės, kad prie to reikšmingai prisidėjo iš pačių pirkėjų suburta „Iki“ klientų valdyba. Jų atviros nuomonės, pasiūlymai leido dar geriau atliepti įvairių pirkėjų poreikius. Matydami rezultatus parduotuvėse, ir kiti klientai vertina tai, kad „Iki“ įsiklauso į pirkėjus – vos paskelbus atranką į antrąją kadenciją, jau pasipylė kandidatų anketos. Kviečiame jas pildyti visus, kad ir kokio amžiaus, kad ir iš kokio miesto esate ar kokius mitybos įpročius turite. Kartu nuveikėme daug – tęskime pokyčius ir toliau“, – sako Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė.

„Iki“ klientų valdyba – tai 10 „Iki“ pirkėjų grupė, kuri teikia atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus bei paslaugas. Pernai dar nematytas projektas sulaukė kandidatų bangos – buvo gauta beveik 1200 anketų. Iš jų atrinkta 10 klientų valdybos narių, kurie bemat kibo į darbus.

„Didžiausią įspūdį turbūt paliko pokyčių greitis. Labai patiko gyvi susitikimai, kurių metu galėjome pasidalinti savo įžvalgomis, taip pat ir reakcija į mūsų išsakytus komentarus – „Iki“ atvirumas naujovėms“, – sako pirmosios „Iki“ klientų valdybos narė Kornelija.

Dar platesnis asortimentas – nuo patogesnio grilinimo iki daugiau augalinių prekių

Pirmąsias „Iki“ klientų valdybos įkvėptas permainas pirkėjai pastebėjo jau netrukus po pirmojo posėdžio pernai pavasarį, kai nariai degustavo ir dalijosi savo komentarais apie grilinimui jau paruoštų gaminių asortimentą. Į jas atsižvelgus, dar vos prasidedant kepsninių sezonui, ir taip gausi pasiūla „Iki“ lentynose papildyta patogiai supakuotais paplotėliais mėsainiams.

Dar spartesnę asortimento plėtrą įkvėpė Malvinos, prie „Iki“ klientų valdybos prisijungusios augalinės mitybos žinovės, ir veganų bendruomenės įžvalgos. Jos paskatino greičiau įgyvendinti suplanuotas permainas – „Iki“ atsirado ne tik visiškai naujas privatus prekės ženklas „Vegavita“, siūlantis platų 100 proc. augalinės kilmės produktų pasirinkimą, bet ir apskritai daugiau veganams tinkančių prekių.

Naujos kainų etiketės ir greitesnis apsipirkimas kasose

„Etiketės tapo didesnės, matomesnės ir suprantamesnės senjorams“, – vieną svarbiausių įgyvendintų pokyčių įvardija „Iki“ klientų valdybos narys kaunietis Viktoras, siekęs atkreipti daugiau dėmesio į senjorų ir silpniau matančių pirkėjų interesus.

Įvertinus jo ir kitų „Iki“ klientų valdybos siūlymus, „Iki“ akcijų komunikacija parduotuvėse tapo dar lengviau suprantama – atsirado papildomi karuliai, elektroninių kainų etikečių dizainas buvo atnaujintas į patogesnį ir aiškesnį. „Tapo patogiau ir greičiau apsipirkti, lengviau rasti, sutaupyti laiko apsipirkimui“, – permaina džiaugiasi „Iki“ klientų valdybos narė vilnietė Onutė.

Be to, didžiausiose „Iki“ parduotuvėse atsiradusios naujos savitarnos svarstyklės šviežių vaisių ir daržovių skyriuje gerokai pagreitino apsipirkimą kasose. Supaprastinti ir procesai, kaip kasose susigrąžinti užstatą už į taromatą grąžintas gėrimų pakuotes bei pasinaudoti 50 proc. nuolaidomis produktams, kuriuos reikia sunaudoti tą pačią dieną. „Jeigu anksčiau atsiskaitydavome tik įprastoje, dabar drąsiai naudojamės ir savitarnos kasa“, – po pokyčių sako Viktoras.

Patobulinta „Iki“ lojalumo programa ir mobilioji programėlė

Populiarusis „Pigintuvas“ nuo pat jo atsiradimo sulaukė didelio pirkėjų aktyvumo, o remiantis „Iki“ klientų valdybos narių patirtimi ir pasiūlymais, jis buvo atnaujintas. „Džiaugiuosi, kad pavyko pasiūlyti idėjų dėl programėlės atnaujinimo, humoristinio Adomo šokio (aktyvavus pasiūlymą)“, – vieną labiausiai įsiminusių „Iki“ klientų valdybos pasiekimų įvardija Laura iš Kalvarijos. Jo atsisakius, pasinaudoti nuolaidomis galima greičiau, todėl apsipirkimo kelias „Iki“ dar patrumpėjo.

Pokyčiai tuo neapsiribojo – „Pigintuvu“ pasinaudoti tapo dar patogiau, o pasiūlymų kiekis yra didesnis, nuolaidos suteikiamos aktualesnėms ir kiekvieną dieną reikalingoms prekėms. Įvesta ir naujovė – asmeniniai pasiūlymai, kurie suteikiami pagal kiekvieno pirkėjo apsipirkimo istoriją.

Dar daugiau dėmesio įvairioms pirkėjų grupėms

Atsižvelgiant į „Iki“ klientų valdybos išsakytus poreikius, pirkėjų itin pamėgtų teminių savaičių sąrašą papildė ir mažylių produktų akcijos. Taip pat „Iki“ įgyvendina papildomą komunikaciją senjorams, jiems skiriant daugiau dėmesio ir gerinant jų apsipirkimo patirtį.

Kampanijoje „Iki“ senjorai visada pirmi“ dalijamasi naudingais patarimais senjorams, kaip naudotis savitarnos kasomis, kaip sutaupyti parduotuvėse ir pasinaudoti „Iki“ programėlės naudomis. Viktoras džiaugiasi, kad patobulinus programėlę, ja daugiau naudojasi ne tik jis pats, bet ir kiti jo pažįstami.

Nuolatinės konsultacijos su svarbiausia grupe – pirkėjais

„Man didžiausią įspūdį paliko vidinė virtuvė – kaip dirba administracija, logistika, kulinarija, konditerija“, – pažymi vilnietis Mantas. „Iki“ klientų valdybos nariai kadencijos metu savo akimis išvydo, kaip užtikrinama produktų kokybė „Iki“ sandėliuose, kokie procesai vyksta gamybos cechuose, kad kasdien parduotuves pasiektų šviežias, skanus ir kokybiškas maistas.

Laura iš Kalvarijos įsitikino nepriekaištinga kokybe po to, kai pamatė, kiek į patiekalų bei konditerijos gamybą įdedama rankų darbo, kokie aukštos kokybės produktai naudojami, kad gaminiai būtų tokie, kaip namie. Jos kolegės „Iki“ klientų valdyboje Kornelija ir Dijana jai antrina, kad po vizitų šie „Iki“ jau paruošti gaminiai tapo jų pirkinių krepšelio dalimi – mielai juos perka ir rekomenduoja kitiems.

„Iki“ klientų valdyba taip pat reguliariai dalyvavo patiekalų ir šviežių gėrybių degustacijose, teikė atsiliepimus atsinaujinusiems „IKI šefai“ patiekalams ir kitaip įsitraukė į tinklo asortimento bei paslaugų tobulinimą.

Kaip prisijungti prie „Iki“ klientų valdybos?

„Iki“ klientų valdyba ne dažniau nei kas antrą mėnesį renkasi į gyvus susitikimus. Už dalyvavimą „Iki“ klientų valdybos veikloje jos nariai gauna papildomų naudų – „Iki“ dovanų kortelę net iki 200 Eur už kiekvieną susitikimą.

Atranka į antrąją „Iki“ klientų valdybą jau prasidėjo. „Iki“ pirkėjai gali kandidatuoti pildydami anketą čia: iki.lt/klientu-valdyba. Ieškomi drąsūs ir originalūs, savo nuomonę išsakyti norintys žmonės, todėl atvirai dėstykite savo mintis. Kandidatuoti gali visi asmenys, sulaukę 18 metų ar vyresni.

Su atrinktais kandidatais „Iki“ susisieks asmeniškai ir pakvies pokalbiui. Numatoma, kad galutinė iš 10-ies narių naujai suformuota „Iki“ klientų valdyba darbą pradės 2025 m. gegužę. „Iki“ klientų valdybos nario kadencija – 1 metai.

 

„Fabula Rud Pedersen Group“ informacija

Dalintis