Anot bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pardavimų pajamos sumažėjo 5,5 proc. iki 9,072 mlrd. eurų. Nuosmukį bendrovė susiejo su Brazilijos, Meksikos, Etiopijos ir Nigerijos nacionalinių valiutų nuvertėjimu.
Aukščiausios kokybės alaus rūšių pardavimų apimtys išaugo 4,5 proc., visiems pardavimams kiekybine išraiška didėjus 0,7 procento. Vien tik "Heineken" prekės ženklo alaus pardavimai augo 8,7 proc., o nealkoholinio - 3,4 procento.
Bendri pardavimai Europoje didėjo 1,4 proc., Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose - 6,4 proc., tuo tarpu Azijos ir Ramiojo vandenyno – menko 1,2 proc., Amerikos žemynuose – 1,3 procento.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.
UAB „Ūkininko patarėjas“
Įmonės kodas 133122411
PVM mokėtojo kodas LT331224113
Ats. sąsk. nr. LT154010042500061234,
LUMINOR bankas
Gedimino g. 27, LT-44319 Kaunas
Tel. (8-37) 225 300
El. paštas: referente@ukininkopatarejas.lt
Duomenys apie UAB „Ūkininko patarėjas“ kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre
© 2022 - UAB „Ūkininko patarėjas” | Visos teisės saugomos