Columbus +5,8 °C Dangus giedras
Penktadienis, 18 Spa 2024
Columbus +5,8 °C Dangus giedras
Penktadienis, 18 Spa 2024

Lietuvos bankas: būtina ir toliau gerinti vartotojų patirtį

2024/07/24


Lietuvos banko vertinimu, dauguma šalies mokėjimo paslaugų teikėjų stengiasi gerinti vartotojų patirtį, tačiau dalis jų turi gerokai pasitempti. Tai paaiškėjo įvertinus, kokias priemones vartotojų lūkesčiams atliepti naudoja daugiau nei 100 Lietuvoje veikiančių finansų įstaigų. 

„Mokėjimo ir kitos finansinės paslaugos yra pirmo būtinumo, todėl jas teikdamos finansų įstaigos privalo užtikrinti jų kokybę ir prieinamumą. Tam būtinas ir atgalinis ryšys – finansų įstaigos turi nuolat stebėti ir analizuoti klientų elgseną, poreikius, lūkesčius, tinkamai vertinti skundus ir imtis priemonių problemoms, dėl kurių jie buvo pateikti, spręsti,“ – sako Lietuvos banko Finansinių paslaugų priežiūros departamento direktorius Vaidas Cibas.  

Nustatyta, kad dauguma vertintų finansų įstaigų siekia stiprinti ryšius su klientais, analizuoja jų poreikius: matuoja vartotojų pasitenkinimo rodiklį, stebi, vertina ir reaguoja į klientų atsiliepimus (įskaitant ir skelbiamus socialiniuose tinkluose), o nagrinėdami gautų skundų tendencijas, į procesą įtraukia ir darbuotojus, atsakingus už finansų įstaigos paslaugas, produktus ir procesus. Jeigu įstaigos darbuotojai nustato, kad tam tikrų klientų skundų mastas pasiekia sisteminį pobūdį, į sprendimo paieškas įtraukiama ir aukščiausia vadovybė. 

Tiesa, dalis finansų įstaigų reaguoja į klientų poreikius formaliai – net gavusios skundą ne visais atvejais nori jį priimti. Lietuvos bankas tokį požiūrį vertina kaip netinkamą ir ragina finansų įstaigas klientų aptarnavimui skirti deramą dėmesį bei išteklių ir atsižvelgti į gerąją praktiką.

 

LB informacija

123rf nuotr.

Dalintis
Politika