Vos kelias savaites vykstanti įdarbinimo kampanija „Su draugu drąsiau ir lengviau“, pasak tinklo atstovų, jau laikoma sėkminga – konversijos rodiklis netgi viršija išsikeltus tikslus. Pasak Nijolės Kvietkauskaitės, „IKI Lietuva“ generalinės direktorės, tai tik patvirtina, kad lankstumas ypač dinamiškame prekybos sektoriuje – tiesiog būtinas.
„Savo komandoje turime per 5 tūkstančius pačių įvairiausių darbuotojų, daug jų – ilgamečiai. Mūsų vidiniai tyrimai rodo, kad gera komanda, stiprūs tarpusavio ryšiai yra vienas iš lemiamų veiksnių, kodėl kolegos lieka dirbti „Iki“. Todėl nusprendėme pasiūlyti galimybę jauniems žmonėms iškart pradėti dirbti kartu su draugu. Taip galime dar geriau prisitaikyti prie šiuolaikinės darbo rinkos tendencijų, kai jauni žmonės ieško lankstesnių, patogesnių sąlygų ir galimybės pradėti savo karjerą saugioje bei draugiškoje aplinkoje. Pirmasis darbdavys yra labai svarbus gyvenime, todėl norime savo pavyzdžiu parodyti, kaip galima įsiklausyti į darbuotojų poreikius“, – pažymi N. Kvietkauskaitė.
Kampanija orientuota į trijų didžiųjų Lietuvos miestų jaunuolius, kurie mokosi paskutinėse klasėse, ruošiasi pradėti ar jau studijuoja tiek profesinėse, tiek aukštosiose mokyklose.
Vienas iš kriterijų, atrenkant tokį darbo modelį siūlančias parduotuves – galimybė nesunkiai darbą jose pritaikyti prie mokslų ar studijų grafiko. Be to, parduotuvės turi būti arti mokymosi įstaigų ar bendrabučių, patogiai pasiekiamos viešuoju transportu ar pėsčiomis. Kita vertus, net ir pasirinkus toliau esančią „Iki“ parduotuvę, į darbą nuvykti ir nuvykti bus paprasčiau su draugu – ypač, jeigu esi naujokas kitame mieste. Darbas drauge suteikia ir daugiau erdvės kartu planuoti laisvalaikį.
„Pastebime, kad neretai jaunuoliai, ypač tie, kuriems tai pirmas darbas, jaučia nerimą dėl naujo kolektyvo. Tačiau tose pačiose pamainose dirbant su draugu, jau nuo pirmųjų akimirkų galima jaustis žymiai ramiau. Gera komandos atmosfera, pagarbūs santykiai didina efektyvumą ir pasitenkinimą darbu, todėl siekiame tuo rūpintis jau nuo pirmųjų darbo dienų“, – sako Monikė Milė, „Iki“ Žmonių ir kultūros departamento vadovė.
Ne tik patogus grafikas ir galimybė dirbti drauge su bičiuliu yra patrauklu jaunimui, pabrėžia M. Milė. Patogumą jie dažnai vertina žymiai plačiau.
„Ne visiems patinka ir skambinti dėl sudominusių darbo skelbimų, klausti iškilusių klausimų, derinti detales. Todėl vienas iš kampanijos išskirtinumų – paprastas ir jaunimui draugiškas kandidatavimo procesas. Nenorime sudėtingų procedūrų ir formalumų, todėl jauni žmonės gali kandidatuoti per „Messenger“, jiems nereikės pateikti CV“, – apie kitokį požiūrį į įdarbinimą pasakoja „Iki“ “ Žmonių ir kultūros departamento vadovė.
Be to, įsidarbinę jaunuoliai gaus ne tik algą, bet ir galės sutaupyti maistui bei sveikatos paslaugoms – parduotuvėse pasirūpinama nemokamu maitinimu, nuolaidomis darbuotojams, visas kolektyvas draudžiamas papildomu sveikatos draudimu.
Pasak M. Milės, pirmieji kampanijos rezultatai įkvepia, kad pavyko taikliai atsakyti į išsikeltą klausimą – ką gali pasiūlyti darbdavys, kad būtų patrauklesnis jaunam žmogui. Dėl to neatmetama, kad tokį įsidarbinimo bei darbo modelį „Iki“ plės ir į kitas parduotuves.
Sąrašą parduotuvių, kuriose siūlomas „Iki“ darbas drauge su bičiuliu, galima rasti čia.
Tarptautinei „Rewe“ grupei priklausantis prekybos tinklas „Iki“ Lietuvoje veikia nuo 1992 metų ir yra vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų. Tarp didžiausių šalies darbdavių esanti bendrovė yra įdarbinusi apie 5,5 tūkst. darbuotojų. „Iki“ Vilniuje atidaręs penkias autonomines parduotuves. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ ir nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę.
UAB „Fabula ir partneriai“ informacija