Per šių metų sausio–kovo mėnesius bendrovė taip pat suteikė gerokai – net 62 proc. daugiau paslaugų, nei analogišku laikotarpiu pernai.
„Prie sėkmingų bendrovės rezultatų labai prisidėjo praėjusių metų pabaigoje Vilniuje atidarytas naujas logistikos centras. Šiaurės miestelyje esančio logistikos centro vieta itin patogi – aplink ne tik daug gyventojų, bet ir veikia nemažai verslo centrų. Klientų srautas viršijo mūsų lūkesčius“, – dėstė bendrovės „Baltic Post“ direktorius Domas Sabaitis.
Sparčiai gerėjantiems „Baltic Post“ rezultatams įtakos turi ir apskritai auganti kurjerių rinka. Vis daugiau įmonių savo verslą plėtoja per internetinę prekybą, todėl kurjerių paslaugos tampa vis aktualesnės.
D. Sabaitis džiaugiasi, kad jo vadovaujama įmonė per trumpą laiką išsikovojo tvirtas pozicijas kurjerių rinkoje, o žvelgiant į augančią užimamos rinkos dalį LP EXPRESS kurjeriai nenusileidžia lyderiams. Teikiant kokybiškas paslaugas bei siūlant išskirtinius ir patogius sprendimus klientams LP EXPRESS kurjerių užimamos rinkos dalis ir toliau didės.
Įmonės vadovas skaičiuoja, kad šiemet LP EXPRESS kurjerių darbo apimtis turėtų išaugti dvigubai.
LP EXPRESS – vieninteliai šalyje, klientams siūlantys tokį platų siuntų pristatymo būdų pasirinkimą. Išsiųsti siuntas galima užsukus į bet kurį iš daugiau kaip 700 Lietuvos pašto skyrių, taip pat – per LP EXPRESS kurjerius arba visą parą veikiančiais siuntų savitarnos terminalais LP EXPRESS 24. Šiuo metu Lietuvoje veikia 71-as LP EXPRESS 24 terminalas 41-ame mieste – tai plačiausias siuntų savitarnos terminalų tinklas šalyje.