Apklausos dalyvių taip pat buvo paklausta, kodėl jie norėtų pardavinėti maisto produktus internetu. Daugiau nei 71 proc. apklaustųjų atsakė, kad tokia praktika išplėstų jų veiklos ribas – suteiktų galimybę prekiauti visoje Lietuvoje. 32 proc. apklaustųjų teigė, jog e. prekyba taip pat užtikrintų, kad produktai klientus pasiektų kasdien.
„DPD Fresh“ – verslo plėtros galimybė
Atliktas tyrimas taip pat atskleidė, kad net 9 iš 10 ūkininkų, dalyvavusių apklausoje, „DPD Fresh“ maisto pristatymo paslaugą visoje Lietuvoje vertina kaip savo verslo plėtros galimybę.
„Daugelis Lietuvos gamintojų savo produkcija ir toliau prekiauja turguose ar mažose krautuvėlėse. Todėl ūkininkus, norinčius, kad jų produkcija pasiektų klientus visoje Lietuvoje, kviečiame pasinaudoti „DPD Fresh“ paslauga. Ji užtikrina šviežių produktų pristatymą į bet kurį Lietuvos kampelį – nesvarbu, ar tai yra miestas, kaimas ar net vienkiemis“, – sako „DPD Fresh“ vadovas Tomas Brazauskas.
Pasak jo, naudodamiesi „DPD Fresh“, ūkininkai gali nesirūpinti logistikos klausimais ir daugiau dėmesio skirti savo veiklos modernizavimui bei plėtrai, produkcijos kokybei ar komunikacijai.
Daugiau informacijos galima rasti internete adresu https://www.dpd.com/lt/lt/dpdfresh/.
Produktai gabenami tinkamomis sąlygomis
Vienu didžiausių iššūkių ūkininkams tampa šviežių maisto produktų transportavimas dėl specialių gabenimo sąlygų poreikio. „DPD Fresh“ paslauga ne tik leidžia klientams visoje Lietuvoje užsakymus pristatyti per 1 d. d., bet ir užtikrina šviežiems produktams reikalingas transportavimo sąlygas.
„Gabendami siuntą, dedame visas pastangas, kad adresatą pasiektų kuo šviežesnis maisto produktas, toks, kokį jį išsiuntė ūkis ar, pavyzdžiui, gurmaniško maisto prekybininkas. Todėl taikome griežtus temperatūros, galiojimo laiko ir maisto siuntos tipo reikalavimus, o kartu imamės papildomų saugumo priemonių dėl pažeistų ar netinkamų siuntų“, – sako „DPD Fresh“ vadovas.
Pasak jo, „DPD Fresh“ produktus gabena specialiais automobiliais, kuriuose palaikoma 0–4 ˚C temperatūra ir ji stebima bei fiksuojama viso siuntos kelio metu – nuo siuntos priėmimo iki gabenimo. Be to, visuose „DPD Lietuva“ terminaluose esanti šaldymo patalpa turi specialius daviklius, fiksuojančius ir pranešančius apie bet kokius maisto siuntos temperatūros pasikeitimus. Taip užtikrinama, kad produktai išliktų švieži iki pradedant transportavimą.
Virtuali erdvė prekybininkams
„DPD Fresh“ paslauga atveria ne tik platesnę prekybos geografiją, bet ir kur kas daugiau verslo galimybių.
Beveik 95 proc. apklausos dalyvių teigė, kad galimybę prekiauti visoje Lietuvoje suteiktų prekybos platforma (angl. Marketplace) internete, jungianti skirtingus ūkininkus. Daugiau nei 57 proc. apklaustųjų mano, kad tokia platforma yra labai reikalinga arba reikalinga (beveik 37 proc.).
„Kad pirkėjams būtų lengviau surasti šalies mastu pradėjusius prekiauti ūkininkus ir verslus, visus prekybininkus viešiname mūsų virtualiame „DPD Fresh“ turgelyje. Tokiu būdu suteikiama galimybė rasti visus prekybininkus vienoje vietoje ir užsisakyti jų produkciją. Tikimės, kad ilgainiui internetinės prekybos platforma ims vystytis ir nacionaliniu mastu“, – pasakoja T. Brazauskas.
Partnerių turinys
Nr. 253/7