Nijolė Kvietkauskaitė, „IKI Lietuva“ generalinė direktorė, džiaugiasi, kad plečiama pasiūla – rezultatas, kurį atnešė bendras darbas su iš pirkėjų suburta „Iki“ klientų valdyba. Aktyviai į konsultacinius darbus įsitraukusi dešimties pirkėjų valdyba jau įkvėpė ne vieną pokytį „Iki“ parduotuvėse, dėl kurių kasdienis apsipirkimas tapo dar patogesnis ir sklandesnis. Apie 5 svarbiausius jų skaitykite čia.
„Drąsa nešti naujoves į Lietuvos rinką – vienas iš išskirtinių „Iki“ bruožų, kuris padeda pelnyti pirkėjų lojalumą. Šiais metais pirmą kartą šalyje subūrėme „Iki“ klientų valdybą, ir tai mums leidžia būti dar arčiau savo pirkėjų bei geriau išpildyti jų lūkesčius. Savo asortimentą nuolat tobuliname ir vis ieškome kelių, kaip jį dar geriau pritaikyti įvairių mitybos įpročių pirkėjams. Diskusijos, patarimai, atvira valdybos narių nuomonė mums padėjo aiškiau išsigryninti, ko reikia šiuolaikiniam pirkėjui, ir įkvėpė paspartinti pradėtus procesus. „Iki“ parduotuves jau pasiekė dar vienas privatus prekės ženklas – „Vegavita“, kurį rinkdamiesi pirkėjai gali būti tikri, kad renkasi augalinės kilmės produktus“, – sako N. Kvietkauskaitė.
„Vegavita“ asortimente „Iki“ – nuo veganiškų šnicelių iki mėsos ir žuvies alternatyvų
Pastaraisiais metais sparčiai augant vartotojų susidomėjimui sveika mityba, tvariu vartojimu ir aplinkosaugos klausimais, prekybos tinklai visame pasaulyje plečia savo augalinės kilmės produktų asortimentą. „Vegavita“ – tai aukštos kokybės inovatyvus prekės ženklas, kurio produkcijos galima įsigyti tik tarptautinei grupei „REWE group“ priklausančiose parduotuvėse. „Iki“, būdama šios Europos prekybos milžinės dalimi, šiuos produktus gali pasiūlyti ir lietuviams.
Pasak „Iki“ komunikacijos vadovės Gintarės Kitovės, produktų linija kuriama siekiant atliepti tiek sveikos mitybos šalininkų, tiek veganų, vegetarų ir visavalgių, kurie savo mityboje nori daugiau augalinės kilmės produktų, poreikius. O privati etiketė reiškia, kad šiuos produktus galima įsigyti už ypač palankias kainas.
„Plačiame „Vegavita“ asortimente pirkėjai ras augalinių mėsos ir pieno gaminių alternatyvų, užkandžių. Viskas pagaminta iš kruopščiai atrinktų ingredientų, nenaudojant palmių aliejaus, o receptūra atidžiai suderinta, kad valgytojus džiugintų ir kokybė, ir skonis“, – pasakoja „Iki“ komunikacijos vadovė.
Šalia jau pirkėjų pamėgtų veganiškų produktų, „Iki“ lentynas papildė skanios ir sočios naujienos – pavyzdžiui, visiškai augalinis šnicelis, kelių rūšių „Vegavita“ sūrio pakaitalai, naujo skonio tofu. Su „Vegavita“ „Iki“ parduotuvėse atsirado ir dar daugiau alternatyvų mėsai bei žuviai – nuo mėsos produktus atstoti galinčių žirnių baltymų pagrindu sukurtų gaminių iki lašišos ir ikrų pakaitalų.
„Iki“ ne tik siūlo naujus produktus, bet ir jų pristatymo proga skelbia patrauklias nuolaidas lojaliems pirkėjams, taip kviesdamas išbandyti naujienas sutaupant. G. Kitovė primena, kad geriausiais „Iki“ pasiūlymais pasinaudoti paprasta – naudingos akcijos, įvairios nuolaidos ir ypatingi pasiūlymai skelbiami leidiniuose „Iki“ parduotuvėse, interneto puslapyje www.iki.lt ir mobiliojoje programėlėje.
„Iki“ – plati kokybiškų ir tvarių produktų pasiūla už geras kainas
Šis žingsnis gerokai išplėsti augalinės kilmės produktų pasirinkimą tik patvirtina „Iki“ pažadą rūpintis, kad kiekvienas pirkėjas tinklo parduotuvėse rastų produktų, kurie atitinka ir jo sveikatos, ir tvarumo siekius. Nuolat atsinaujinant ir reaguojant į vartotojų poreikius, „Iki“ dar kartą demonstruoja, kodėl yra mėgstamas tų, kurie ieško tiek kokybės už gerą kainą, tiek atsakingo požiūrio į aplinką.
„Augalinės kilmės produktų populiarumas sparčiai auga ne tik dėl naudingumo sveikatai, bet ir dėl didėjančio sąmoningumo aplinkosaugos klausimais. Maisto gamyba, remiantis tokiais ingredientais, lemia mažesnį šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, sunaudoja mažiau vandens bei žemės išteklių, lyginant su gyvulininkystės pramone. Todėl daug žmonių renkasi bent dalį savo raciono pakeisti augaliniais produktais. Tvaresniais pasirinkimais norime sudominti kuo platesnį ratą pirkėjų, todėl naujas asortimentas yra pritaikytas visiems – nuo ilgalaikių veganų iki tų, kurie tik pradeda pažintį su augalinės kilmės produktais“, – sako Indrė Beinoravičienė, „Iki“ tvarumo projektų vadovė.
„Rūpinamės, kad „Iki“ pirkėjai galėtų rinktis iš plačios ekologiškų, veganiškų ir kitų funkcinių produktų (pvz., be pridėtinio cukraus, antibiotikų, druskos, kofeino ir t.t.) pasiūlos, todėl siekiame didinti tokių produktų dalį joje. Pastangos duoda ir akivaizdžių rezultatų – pernai tokių produktų dalis asortimente jau išaugo iki 5,6 proc.“, – pažymi „Iki“ tvarumo projektų vadovė.
„Iki“ be kompromisų laikosi 5 pagrindinių principų, siekiant užtikrinti, kad „Iki“ gaminiai būtų tvarūs ir neturėtų neigiamo poveikio pirkėjų sveikatai: neparduoda jonizuojančiąja spinduliuote apdorotų maisto produktų ar ingredientų, vengia kenksmingų dažiklių, siūlo tik šviežius ir kokybiškus kiaušinius, kurių tiekėjai laikosi patvirtintos kontrolės sistemos, jos privataus prekės ženklo produktuose nėra jokių sudedamųjų dalių, išgautų iš genetiškai modifikuotų organizmų, taip pat perka tik „Roundtable on Sustainable Palm Oil“ (RSPO) sertifikuotą palmių aliejų.
Be to, skirdama daug dėmesio tiek kokybei, tiek aplinkai draugiškiems sprendimams, „Iki“ yra ir išsikėlusi tikslą, kad iki 2025 m. lentynose ir gamyboje turi nelikti narvuose auginamų vištų kiaušinių. Jie jau kelerius metus nenaudojami ruošiant „Pagaminta IKI“ patiekalus, taip pat ir atsisakyti „Su meile IKI“ tortuose, pyraguose ir pyragaičiuose. Kaip gyvūnų gerovė turi įtakos ir produktų kokybei, skaitykite čia.
„Iki“ informacija