„John Deere“ pristato 2018 m. naujo modelio savaeigius purkštuvus

„John Deere“ pristato patobulintų savaeigių purkštuvų 2018 metų asortimentą, kuriame yra ir naujasis gerokai našesnis modelis, jį galima apžiūrėti reklaminės kampanijos po Europą metu. Be jau rinkai pristatyto 4000 litrų talpos R4040i, bus galima įsigyti ir naująjį 5000 litrų R4050i modelį. 2018 metais abiejuose įrenginiuose bus įdiegta nauja transmisija ir nauja tirpalo sistema, be to, bus galima įsigyti ir naująją anglies pluošto purkštuvo siją.
Abiejuose naujųjų purkštuvų modeliuose įrengti „John Deere“ 6,8 litro varikliai, užtikrinantys 235 AG (176 kW) nominaliąją ir 255 AG (191 kW) maksimalią galią. Šie efektyvūs varikliai naudoja selektyviąją katalizinės redukcijos sistemą (angl. SCR), todėl tenkina IV etapo „Final Tier 4“ emisijai taikomus reikalavimus.
Naujoji „QuadControl“ transmisija ties kiekvienu ratu turi po visapusiškai kintamu greičiu pasižymintį hidraulinį variklį ir elektroniniu būdu valdomą hidrostatinį siurblį. Operatoriams suteikiama galimybė užprogramuoti norimą važiavimo į priekį greitį, kurį pasiekus, sistema automatiškai jį išlaiko nepakitusį, todėl purkštuvai tiksliau ir produktyviau atlieka savo darbą. Važiavimo lauku funkcijai įjungti operatoriui tereikia perkelti elektroninę hidrostatinę svirtį į patį priekį. Visapusiško kintamo greičio ratų varymo sistemos valdo kiekvieno rato slydimą ir tokiu būdu pagerina važiavimo kokybę važiuojant itin šlapia danga ar nuožulniomis vietomis. „QuadControl“ transmisija užtikrina net 28 km/val. purškimo ir 40 km/val. važiavimo greitį.
Abiejuose purkštuvų modeliuose bus įrengta atitinkamai pramonei skirta „PowrSpray“ tirpalo purškimo sistema. Ši moderni konstrukcija užtikrina net iki 1200 litrų per minutę siekiantį pildymo greitį ir iki 750 litrų per sekundę siekiančią purškimo galią. Tiesioginė purškimo greičio valdymo funkcija užtikrina pramonėje pirmaujantį purškimo tikslumą, o automatiškai valdoma skalavimo sistema greitai ir patikimai išplauna įrenginį. Unikali „Active Pause“ funkcija suteikia operatoriams galimybę be jokios įtampos pripildyti cheminių medžiagų baką negalvojant apie tirpalo bako pildymą, ir aprūpina pakankamu kiekiu švaraus vandens konteineriams ir pakuotėms skalauti. Pildymo veiksmų metu, naudodamas naują, vandeniui atsparią ties operatoriaus stotele, mašinos šone, įrengtą pagalbinę klaviatūrą, operatorius pirštais gali visapusiškai valdyti „PowrSpray“ tirpalo sistemą. Ją sudaro tik dalis tradicinėse purkštuvų tirpalo sistemose naudojamų detalių, be to, ji nereikalauja reguliarios techninės priežiūros.
18–36 m pločio vietą apipurškianti itin naši anglies pluošto purkštuvo sija yra kur kas lengvesnė nei plieninės ar aliuminio sijos, be to, ji yra maždaug 6 kartus tvirtesnė už plieninę siją, o kadangi ji yra lanksti ir apsaugo konstrukciją nuo įtempimo sukeliamų metalinėms sijoms būdingų lūžių, ši sija unikaliai patvari. Anglies pluošto sija yra specialiai sukurta taip, kad atlaikytų dideliu – 20–30 km/val. – greičiu atliekamų darbų metu susidarančias dinamines apkrovas.
Maždaug 5 kartus lengvesnė nei plieninė, anglies pluošto sija užtikrina ir sklandesnį važiavimą. Nedidelė sijos inercinė jėga sumažina nepageidaujamų, purškiant plačias vietas sijoms būdingų siūbavimų ir vingiavimų riziką. Be to, automatiniais sijos valdikliais galima kur kas tiksliau valdyti itin lengvą siją, todėl ją galima nuleisti žemiau ir važiuoti greičiau. Anglies pluošto sijose standartiškai įrengiama automatinė „John Deere TerrainCommand“ valdymo sistema suteikia galimybę valdyti sijos aukštį, pakreipimą ir kiekvieno sijos „sparno“ pasukimo kampą.
4000 litrų talpos R4040i bus galima įsigyti kartu su pasirenkama 36 m anglies pluošto arba itin tampraus plieno 24–36 m plotį apimančia sija. Naujajame R4050i standartiškai bus įrengta tik 36 m anglies pluošto purkštuvo sija. Su šia itin lengva sija ir 5000 litrų baku visiškai pakrautas R4050i sveria vos 300 kg daugiau nei mažesnysis purkštuvo modelis, todėl pasižymi tokiu pačiu galios ir svorio santykiu, degalų naudojimo efektyvumu bei didesniu našumu.
Mašinos centre įrengta lengvai pasiekiama kabina užtikrina patogią operatoriaus darbo vietą ir puikų matomumą tiek važiuojant keliu, tiek dirbant laukuose. Purkštuvo važiuoklėje įrengta savarankiška „XtraFlex“ statramsčio tipo ratų pakaba užtikrina tolygų ir greitą važiavimą, be to, ją naudojant, galima keisti ir pasirenkamų hidraulinių vikšrų plotį. Atsižvelgiant į naudojamas sėklas ir lauko sąlygas pritaikoma dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema ar keltuvo valdymo funkcija įjungiama patogiai sėdint kabinoje.
R4050i standartiškai įrengiamas „John Deere GreenStar 3 2630“ jutiklinis monitorius, visapusiška „FieldDoc“ purkštuvo dokumentų sistema ir ISOBUS jungtis. Purkštuvas pristatomas kartu su įdiegta „AutoTrac“ sistema ir nemokama „JDLink“ penkerių metų prenumerata, kuri suteikia galimybę naudoti daugybę kitų papildomų „FarmSight“ tiksliojo ūkininkavimo priemonių, įskaitant nuotolinės prieigos ir belaidžio duomenų perkėlimo bei nuotolinės patarėjų pagalbos sistemas.
Momentinį pasėlių ar dirvos padengimą per visą darbinį purkštuvo plotį padeda užtikrinti standartinė slėginė cirkuliavimo sistema, kuri net ir neatliekant purškimo veiksmų perleidžia tirpalą per nerūdijančiojo plieno purkštuvo linijas į purkštukus. Įjungus purškimo funkciją, sistema tiekia tirpalą į purkštuvo linijas iš abiejų galų, todėl palaikomas pastovus slėgis ir darbo tempas.
Siekiant sumažinti tarpų ir persidengimų plotus ir tokiu būdu užtikrinti mažesnes sąnaudas, įvažiuojant į atitinkamą vietą ar iš jos išvažiuojant (įskaitant ir galulaukes) „John Deere“ automatinė sekcijų valdymo sistema įjungia arba išjungia atskiras sijos sekcijas, o dirbant naktį sijos šviesos diodų žibintai padeda išlaikyti aukštą produktyvumo lygį.
Siekiant optimalaus darbo laukuose našumo ir didesnės dirvos apsaugos, šis purkštuvas gali būti naudojamas su „UltraFlex“ padangomis (pavyzdžiui, 480/80 R46 „SprayBib“ arba 520/85 R42 „CeresBib“). Anglies pluošto technologijos taip pat užtikrina dar geresnį svorio paskirstymą (48 proc. priekyje ir 52 proc. gale), todėl galima važiuoti esant mažesniam padangų slėgiui.