„Esame dėkingi visuomenei ir savivaldai už didelį aktyvumą renkant optimalią „Rail Balticos“ geležinkelio trasą Panevėžyje. Diskusijos bus tęsiamos siekiant geriausių sprendimų tiek vietos gyventojams, tiek visai Lietuvai. Svarbu pabrėžti, kad Panevėžio regionui šis tarptautinis, europinės reikšmės projektas suteiks ne tik geresnio susisiekimo galimybes, bet ir paskatins ekonominį augimą, papildomas investicijas, platesnį veiklos lauką vietos verslams“, – sako susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė.
Akcentuojama, kad bendradarbiaujant su atsakingomis institucijomis pavyko rasti kompromisą, kuris leis išsaugoti siaurąjį geležinkelį kaip kultūros paveldo objektą. O europinę vėžę patraukus arčiau siaurojo geležinkelio, būtų išsaugoti į planuojamos vėžės teritoriją patenkantys 23 pastatai Panevėžio rajone.
Pagal patvirtintą alternatyvą netoli Berčiūnų kaimo planuojama krovininė stotis, regioninę keleivinę stotį numatyta statyti šalia Gustonių kaimo. Ten šiuo metu jau yra suplanuotas infrastruktūros priežiūros depas, krovinių terminalai, krovos ir karinės technikos aikštelės.
Lietuvos teritorijoje iš viso numatytos trys „Rail Balticos“ tarptautinės keleivinės stotys – Vilniuje, Kaune ir Panevėžyje. Planuojama, kad nutiesus europinio standarto „Rail Baltica“ geležinkelį keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 249 kilometrų per valandą greičiu.
Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
ŪP portalo inf.
SM nuotr.
UAB „Ūkininko patarėjas“
Įmonės kodas 133122411
PVM mokėtojo kodas LT331224113
Ats. sąsk. nr. LT154010042500061234,
LUMINOR bankas
Gedimino g. 27, LT-44319 Kaunas
Tel. (8-37) 225 300
El. paštas: referente@ukininkopatarejas.lt
Duomenys apie UAB „Ūkininko patarėjas“ kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre
© 2022 - UAB „Ūkininko patarėjas” | Visos teisės saugomos