„Svarbi ES parama leis tęsti ir spartinti vykstančius statybos darbus bei plėtoti būsimus projekto etapus. Pasirašyta finansavimo sutartis su CINEA rodo, kad sėkmingai įgavęs pagreitį projektas yra vertinamas ir palaikomas tarptautiniu lygiu, siekiant Baltijos šalių sujungimo su Vakarų bei Vidurio Europa. Sisteminga parama leidžia tikėtis įgyvendinti projektą numatytais terminais bei pasiekti ilgalaikių strateginių LTG grupės, Baltijos šalių ir ES tikslų“, – teigė LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.
Lietuvoje finansavimas skirtas magistralinės geležinkelio kelio sankasos įrengimui ruože Ramygala–Joniškėlis (36,7 km), besidriekiančiam Latvijos sienos link, taip pat – ruožo Kaunas–Ramygala (69 km) viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos įrengimui. Lietuva jau anksčiau buvo užsitikrinusi finansavimą 78 km geležinkelio sankasos įrengimui nuo Kauno link Latvijos sienos – viso bus statomas 114 km ruožas Panevėžio link.
Lietuvoje finansavimas skirtas magistralinės geležinkelio kelio sankasos įrengimui ruože Ramygala–Joniškėlis (36,7 km), besidriekiančiam Latvijos sienos link, taip pat – ruožo Kaunas–Ramygala (69 km) viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos įrengimui.
Šiuo metu sankasos statybos vykdomos 29,2 km ruože Panevėžio link, pasirašyta sutartis dėl rangos darbų naujoje 17,1 km atkarpoje.
„Lyginant su 2023 m., šiemet nuo sausio iki rugsėjo pabaigos atlikta 60 proc. daugiau statybos darbų. Vasaros laikotarpiu išaugę atliktų darbų rodikliai rudenį pasiekė piką. Tai – bendras rangovo, „LTG Infra“ ir „Rail Baltica“ komandos indėlis siekiant maksimalaus projekto spartinimo“, – kalbėjo „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
Tai – iki šiol didžiausias kvietimas transporto infrastruktūros finansavimui, kuriuo numatyta paskirstyti apie 7,06 mlrd. Eur lėšų.
Didžioji dalis jų skirta projektams, kuriais siekiama ES transporto atsparumo, karinio mobilumo gerinimo ir ES klimato tikslų didinant tvarumą. Be „Rail Baltica“ papildomas finansavimas skirtas greitajai geležinkelio linijai Lionas–Turinas tarp Prancūzijos ir Italijos bei Fehmarnbelto tuneliui tarp Danijos ir Vokietijos.
„Rail Baltica“ projektas – vienas iš kelių svarbiausių LTG grupės strateginių projektų.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.
Susisiekimo ministerijos informacija
UAB „Ūkininko patarėjas“
Įmonės kodas 133122411
PVM mokėtojo kodas LT331224113
Ats. sąsk. nr. LT154010042500061234,
LUMINOR bankas
Gedimino g. 27, LT-44319 Kaunas
Tel. (8-37) 225 300
El. paštas: referente@ukininkopatarejas.lt
Duomenys apie UAB „Ūkininko patarėjas“ kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre
© 2022 - UAB „Ūkininko patarėjas” | Visos teisės saugomos