Anot bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, įplaukos smuko nuo 8,184 mlrd. iki 7,784 mlrd. eurų.
Per tris šių metų mėnesius „Heineken“ realizavo 54,1 mln. hektolitrų alaus, iš jų 14,6 mln. hektolitrų – Europoje (4,7 proc. mažiau nei prieš metus), 20,6 mln. hektolitrų – Amerikos žemynuose (3,7 proc. mažiau), 11,6 mln. hektolitrų – Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione (2,3 proc. daugiau), 7,4 mln. hektolitrų – Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose (1,3 proc. daugiau).
Vien tik pagrindinio prekės ženklo „Heineken“ alaus pardavimai augo 4,6 procento.
„Heineken“ nebeskelbia ketvirtinių pelno duomenų, juos atskleidžia tik pusmečio ar visų metų ataskaitose.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Primus“, „Sagres“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama
UAB „Ūkininko patarėjas“
Įmonės kodas 133122411
PVM mokėtojo kodas LT331224113
Ats. sąsk. nr. LT154010042500061234,
LUMINOR bankas
Gedimino g. 27, LT-44319 Kaunas
Tel. (8-37) 225 300
El. paštas: referente@ukininkopatarejas.lt
Duomenys apie UAB „Ūkininko patarėjas“ kaupiami ir saugomi LR Juridinių asmenų registre
© 2022 - UAB „Ūkininko patarėjas” | Visos teisės saugomos